Surfer Local - narzędzie do optymalizacji wizytówek w Google

Surfer Local jest pierwszym w Polsce i na świecie narzędziem, które opracowuje gotowe plany na zwiększanie widoczności i pozycji dla wizytówek firm w Google. Narzędzie to wykorzystuje metodę opierającą się na danych i zestawia zebrane dane z czołowych profili firm z informacjami znalezionymi w analizowanej wizytówce Google. Na tej podstawie opracowuje działania, które należy wykonać, aby zwiększyć swoją widoczność w lokalnym panelu wyszukiwań w Google.

Jak powstał Surfer Local


Narzędzie powstało w naszej Agencji KS i zostało stworzone przez Sebastiana Żarnowskiego oraz Piotra Rysza. Początkowo używaliśmy go tylko i wyłącznie podczas optymalizacji i pozycjonowania wizytówek Google dla naszych klientów. Dzięki niemu skracaliśmy czas analizy konkurentów, byliśmy w stanie szybciej opracowywać optymalizacje, co przełożyło się na mniejsze koszty dla naszych klientów, a same optymalizacje przy pomocy narzędzia dawały dużo lepsze wyniki. Narzędzie po prostu okazało się strzałem w 10-tkę. Wszystko to spowodowało, że wraz z zespołem Surfer SEO postanowiliśmy połączyć siły i rozwijać narzędzie na skalę globalną. 



Jakie funkcje posiada?

Surfer Local to cały czas rozwijający się produkt, który obecnie jest w fazie BETA i znajdują się docelowo będą się znajdowały się w nim 4 potężne narzędzia, które pozwolą Ci rozwinąć Twój profil w Google Moja Firma do granic możliwości i są to:

GMB Audit

Audyt GMB jest prostym i intuicyjnym narzędziem, dzięki któremu w kilka sekund stworzysz gotowy plan na rozwój Twojej wizytówki firmy w lokalnym pakiecie wyszukiwań w Google. Wystarczy dodać swoją firmę do narzędzia, wpisać słowo kluczowe, na które chcesz wysoko rankować i odpytać wynik. Nie musisz znać czynników rankingowych w Google, nie musisz używać innych narzędzi do tworzenia treści do wizytówki. Wszystko to zrobisz tutaj.

Local Pack Analyzer

To narzędzie pozwoli Ci na głęboką analizę Twoich konkurentów w lokalnym pakiecie wyszukiwań. Za jego pomocą możesz dosłownie przeszpiegować swoją konkurencję, znaleźć ich słabe i mocne strony, a następnie opracować optymalizację i zaatakować pierwszą pozycję w mapach. To narzędzie jest bardziej wymagające niż audyt i warto zacząć z niego korzystać, kiedy wszystkie elementy z audytu są wykonane i walka o pierwszą pozycję to tylko drobne szczegóły. 

Local Rank Tracking

W lokalnym monitoringu pozycji będziesz mógł śledzić pozycje twojej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania na konkretny zestaw słów kluczowych. Dodatkowo będziesz mógł dla każdego słowa kluczowego stworzyć dedykowany audyt oraz siatkę miasta, co pozwoli Ci określić Twoją pozycję w konkretnych częściach miasta, wagę danego słowa, jego konkurencyjność i wiele więcej.

GMB Content

GMB Content to profesjonalne narzędzie, dzięki któremu opracujesz optymalne treści do Twojego profilu firmy w Google. Z pomocą tego narzędzia stworzysz optymalną treść do:

  • Opisu firmy
  • Postów
  • Opinii

Korzystając z niego, masz pewność, że stworzony przez Ciebie opis firmy lub post jest w 100% optymalny i możliwie najlepiej wpłynie na twój ranking. Jeden optymalny wpis u Ciebie wpłynie tak na ranking twojego profilu firmy, jak kilka niezoptymalizowanych postów u Twojej konkurencji! 

Wypróbuj narzędzie już teraz i rozwiń swój profil firmy w Google do granic możliwości!

(4,9/5), głosów: 7
Ocena strony:
Go Top