Checklisty
Autoanaliza marketingu internetowego w firmie
Chcesz wiedzieć, czy skutecznie zarządzasz marketingiem internetowym w swojej firmie? Mamy dla Ciebie idealne narzędzie! Pobierz nasz darmowy arkusz kalkulacyjny, który pomoże Ci dokonać autoanalizy działań reklamowych.
W pliku znajdziesz serię pytań dotyczących różnych obszarów marketingu internetowego. Test kończy się krótkim podsumowaniem, a w zależności od udzielonych odpowiedzi, także solidną porcją porad i wskazówek. Dzięki temu narzędziu zyskasz klarowny obraz swoich mocnych stron i obszarów do poprawy, co pozwoli Ci skuteczniej planować i realizować kampanie marketingowe.
Pobierz teraz!E-booki
Twórz blogposty, które pokocha Google
E-book "Twórz blogposty, które pokocha Google" to przewodnik stworzony z myślą o właścicielach małych firm, specjalistach marketingu i copywriterach. Jego celem jest przekazanie wiedzy na temat tego, w jaki sposób pisać teksty na bloga, aby były one lepiej widoczne w wyszukiwarce Google. Poradnik oferuje praktyczne wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich słów kluczowych, zaplanowania struktury artykułu, optymalizacji treści blogowych, a także wykorzystania narzędzi do analizy i poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Znajdziesz w nim także przykładowe formy wpisów, które możesz z powodzeniem wykorzystać na własnym blogu.
Autor: Sylwester Zięba
Czytaj więcej i pobierzPopraw widoczność swojej firmy w Mapach Google
Pozycja obowiązkowa dla lokalnych przedsiębiorców. W poradniku znajdziesz użyteczne wskazówki, jak optymalizować swoją wizytówkę Google Moja Firma (Google Business Profile), aby przyciągnąć więcej klientów. E-book składa się z 10 części, nawiązujących do różnych elementów związanych z wizytówką. Każda z części jest przystępnie wyjaśniona, a na końcu każdego wątku znajdziesz zadania do wykonania, dzięki czemu od razu przejdziesz do części praktycznej.
Praca zbiorowa pod nadzorem: Joanna Brożyna
Czytaj więcej i pobierzOdkryj sekret swoich rywali. Analiza konkurencji w małej firmie
„Odkryj sekret swoich rywali” to praktyczny przewodnik dla właścicieli małych firm, którzy chcą sprawdzić, jak konkurencja działa w Internecie. Zawiera on wartościowe i użyteczne wskazówki, które pomogą wykonać prostą analizę Twoich rywali przy użyciu dostępnych darmowych i płatnych narzędzi. Na podstawie przygotowanego raportu będziesz mógł stworzyć własny plan marketingowy.
Autor: Daniel Jędrysik
Czytaj więcej i pobierz