Pozycjonowanie stron Cennik 2025

Dowiedz się, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej i sklepu internetowego. Poznaj aktualne stawki usług SEO i przekonaj się, że cena to nie wszystko. Gwarantujemy:

  • szybką wycenę pozycjonowania strony WWW,
  • dedykowanego opiekuna SEO dla projektu,
  • brak długoterminowej umowy.

Gratis! Raport widoczności firmy

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Poznaj nasze pakiety

Cennik pozycjonowania stron internetowych

Koszt pozycjonowania stron WWW zależy od konkurencyjności branży oraz zakresu i rodzaju usług, które mają być świadczone w ramach SEO. Na cenę wpływa także specyfika i wielkość strony internetowej. Rozbudowane strony wymagają intensywniejszych działań.

Sprawdź cennik dla:

  • Firm lokalnych
  • Firm ogólnopolskich
  • Sklepów internetowych

Pakiet STARTER

od 990 zł netto
miesięcznie


Dla małych firm, które zaczyna­ją budowanie widoczności w Google i potrzebują wsparcia ekspertów SEO.

  • przygotowanie analiz, rekomendacji i wytycznych (wdrożenie po Twojej stronie)
  • weryfikacja i koordynacja pozycjonowania

Dodatkowe korzyści
o wartości 840 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 840 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet STANDARD

od 1 790 zł netto
miesięcznie


Dla małych i średnich firm, które świadczą usługi w niszowych branżach lub w mniejszych miejscowościach.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • podstawowy Link Building
  • podstawowa analityka
  • wsparcie programistyczne do 3 godzin w miesiącu

Dodatkowe korzyści
o wartości 3000 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 3000 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet OPTIMUM

od 2 990 zł netto
miesięcznie


Pakiet dla firm, które chcą wyprzedzić konkurencję w swoim mieście i zwiększyć liczbę zapytań i klientów.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • rozbudowany Link Building
  • rozbudowana analityka
  • wsparcie programistyczne do 6 godzin w miesiącu
  • optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
  • optymalizacja konwersji (CRO)

Dodatkowe korzyści
o wartości 4290 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 4290 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet FULL

od 4 190 zł netto
miesięcznie


Dla firm z rozbudowaną ofertą, które chcą maksymalizować efektywność promocji lokalnej i pozyskiwać więcej klientów.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • zaawansowany Link Building
  • zaawansowana analityka
  • wsparcie programistyczne do 10 godzin w miesiącu
  • optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
  • optymalizacja konwersji (CRO)
  • optymalizacja pod wyszukiwania AI (AIO)

Dodatkowe korzyści
o wartości 5580 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 5580 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet STARTER

od 1 490 zł netto
miesięcznie


Dla firm B2B i producentów, którzy zaczynają budowanie widoczności i potrzebują wsparcia ekspertów.

  • przygotowanie analiz, rekomendacji i wytycznych (wdrożenie po Twojej stronie)
  • weryfikacja i koordynacja pozycjonowania

Dodatkowe korzyści
o wartości 840 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 840 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet STANDARD

od 2 790 zł netto
miesięcznie


Dla rozwijających się firm B2B i producentów, które chcą skuteczniej docierać do klientów i partnerów.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • podstawowy Link Building
  • podstawowa analityka
  • wsparcie programistyczne do 5 godzin w miesiącu

Dodatkowe korzyści
o wartości 3000 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 3000 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet OPTIMUM

od 3 990 zł netto
miesięcznie


Dla firm B2B i producentów, którzy chcą wyprzedzić konkurencję oraz pozyskiwać więcej zapytań z całego kraju.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • rozbudowany Link Building
  • rozbudowana analityka
  • wsparcie programistyczne do 8 godzin w miesiącu
  • optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
  • optymalizacja konwersji (CRO)

Dodatkowe korzyści
o wartości 4290 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 4290 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet FULL

od 5 490 zł netto
miesięcznie


Dla dużych producentów i firm B2B, którzy oczekują dynamicz­nej promocji i skutecznego budowania silnej marki w sieci.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • zaawansowany Link Building
  • zaawansowana analityka
  • wsparcie programistyczne do 10 godzin w miesiącu
  • optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
  • optymalizacja konwersji (CRO)
  • optymalizacja pod wyszukiwania AI (AIO)

Dodatkowe korzyści
o wartości 5580 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 5580 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet STARTER

od 1 790 zł netto
miesięcznie


Dla małych sklepów, które zaczynają budowanie widoczności i potrzebują wsparcia ekspertów SEO.

  • przygotowanie analiz, rekomendacji i wytycznych (wdrożenie po Twojej stronie)
  • weryfikacja i koordynacja pozycjonowania

Dodatkowe korzyści
o wartości 840 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 840 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet STANDARD

od 3 490 zł netto
miesięcznie


Dla mniejszych e-sklepów, które chcą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce i przyciągnąć nowych klientów.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • podstawowy Link Building
  • podstawowa analityka
  • wsparcie programistyczne do 6 godzin w miesiącu

Dodatkowe korzyści
o wartości 3000 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 3000 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet OPTIMUM

od 4 990 zł netto
miesięcznie


Dla średnich e-sklepów, które chcą wyprzedzić konkurencję i zbudować silną pozycję w wynikach wyszukiwania.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • rozbudowany Link Building
  • rozbudowana analityka
  • wsparcie programistyczne do 10 godzin w miesiącu
  • optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
  • optymalizacja konwersji (CRO)

Dodatkowe korzyści
o wartości 4290 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 4290 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Pakiet FULL

od 7 990 zł netto
miesięcznie


Dla większych sklepów oczekujących dynamicznej promocji oraz maksymalizacji wyników sprzedażowych.

  • pełna obsługa z zakresu SEO
  • zaawansowany Link Building
  • zaawansowana analityka
  • wsparcie programistyczne do 18 godzin w miesiącu
  • optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
  • optymalizacja konwersji (CRO)
  • optymalizacja pod wyszukiwania AI (AIO)

Dodatkowe korzyści
o wartości 5580 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 5580 zł w skali roku.

Zamów darmową wycenę

Zakres działań

Co zawiera cena pozycjonowania stron internetowych i sklepów?

Wiemy, że każdy biznes jest inny. Dlatego też działania z zakresu pozycjonowania stron ustalane są indywidualnie dla każdego naszego klienta. Przed przystąpieniem do pracy gruntownie sprawdzimy Twoją stronę oraz zbadamy Twoją konkurencję w Google, by zaproponować najlepsze możliwe rozwiązania. Z tego powodu cennik pozycjonowania stron będzie różnił się w zależności od wielkości firmy, branż, obszaru działania oraz zakresu działań.

Strategia działania

  • przygotowanie audytu SEO strony z elementami UX, CRO i AIO
  • wybór najlepszych dla Twojego biznesu słów kluczowych
  • przygotowanie strategii pozycjonowania
  • określenie celów i wskaźników, które będą świadczyły o osiągnięciu celu
  • opracowanie harmonogramu działań

Analiza konkurencji

  • analiza kanałów komunikacyjnych konkurencji
  • analiza słów kluczowych konkurencyjnych witryn
  • analiza profilu linków konkurencji

Optymalizacja strony

  • optymalizacja techniczna uwzględniająca dostępność strony dla robotów wyszukiwarek
  • optymalizacja meta tagów
  • optymalizacja wersji mobilnej witryny
  • cykliczna optymalizacja istniejących treści na stronie
  • tworzenie nowych treści pod kątem SEO, UX, CRO i AIO
  • regularna poprawa i rozbudowa linkowania wewnętrznego
  • optymalizacja grafik
  • wdrożenie danych strukturalnych
  • optymalizacja struktury serwisu
  • optymalizacja doświadczeń użytkownika UX
  • optymalizacja konwersji (CRO)
  • optymalizacja pod wyniki wyszukiwań AI

Działania wdrożeniowe

  • wdrażenie zaleceń i wytycznych z audytu i optymalizacji technicznych
  • rozbudowa strony o nowe funkcjonalności
  • wdrażanie artykułów blogowych i nowych treści

Content marketing

  • wybór słów kluczowych pod artykuły blogowe
  • przygotowanie tematów artykułów blogowych i opracowanie planu publikacji
  • tworzenie zoptymalizowanych artykułów blogowych
  • optymalizacja artykułów blogowych

Budowa profilu linków

  • przygotowanie planu link buildingowego
  • tworzenie i publikowanie artykułów sponsorowanych
  • odzyskiwanie utraconych linków
  • naprawa uszkodzonych linków zwrotnych
  • dodawanie firmy do serwisów NAP

Analityka

  • wdrożenie i konfiguracja narzędzi analitycznych
  • konfiguracja zdarzeń i konwersji
  • pomiar i anliza zdarzeń konwersji
  • segmentacja i analiza zachowań użytkowników
  • monitorowanie obecności kodów śledzących na stronie

Monitoring i raportowanie

  • codzienny monitoring pozycji wybranych fraz kluczowych
  • monitorowanie dostępności strony dla użytkowników i botów
  • comiesięczne raporty z działań i efektów

Optymalizacja doświadczeń użytkowników (SEO + UX)

  • Audyt SEO z elementami UX
  • Optymalizacja struktury i nawigacji
  • Poprawa czytelności i użyteczności strony oraz treści
  • Analiza map ciepła i nagrań zachowań użytkowników
  • Analiza heurystyczna

Optymalizacja konwersji (SEO + CRO)

  • Audyt SEO z elementami CRO
  • Analiza ścieżek konwersji
  • Optymalizacja lejków sprzedażowych
  • Analiza stron docelowych
  • Analiza wezwań do działania CTA
  • Test A/B
  • Cross Selling i UP Selling

Optymalizacja pod wyniki wyszukiwań AI

  • Audyt SEO z elementami AI SR
  • Optymalizacja treści pod roboty AI
  • Ustrukturyzowanie treści, danych i kodu
  • Poprawa autorytetu, wiarygodności, eksperckości, unikalnej wartości, zaufania

Najwyższa jakość usług

Co mówią o nas klienci?

Średnia ocen
w Google

4,9/5,0

Wysoka ocena w Google to nie przypadek. Klienci cenią nas za zaangażowanie, doświadczenie, bardzo dobry kontakt oraz indywidualne i empatyczne podejście.

Sprawdź nasze opinie
Współpracujemy z firmą KS od kilku miesięcy i na ten moment jesteśmy bardzo zadowolone. Bardzo życzliwa i pomocna obsługa, zawsze szybko odpowiada i reaguje, pomaga nam rozwiązywać wszelkie problemy z naszym sklepem internetowym. Szczególnie dziękujemy naszej ekipie - Pan Przemysław, Jarosław oraz Pani Agnieszka zawsze stają na wysokości zadania! :)
My Korea Spółka
My Korea Spółka
Z Agencją KS współpracuje już przy moim drugim sklepie internetowym. Jest to bardzo porządna agencja seo której wyniki pracy widać od pierwszego miesiąca współpracy :) Dużym plusem jest też świetny kontakt z opiekunami (tutaj chciałbym podziękować Pani Agnieszce jak i Panu Pawłowi za profesjonalne podejście i zaangażowanie w projekt). Współprace z tą agencją polecam każdemu!
Karol Kacprowicz
Karol Kacprowicz
Silk Avenue
W 100% polecam współpracę z Agencją KS, w szczególności duże podziękowania dla Opiekunów: Pani Aliny Budziak za działania związane z SEO oraz Pana Pawła Kielar za działania związane z AdWords - bardzo dziękuję za wyniki:). Pozdrawiam
Jacek Grabski
Jacek Grabski
Aplo
Współpraca z Agencją KS to profesjonalizm, zaangażowanie i sprawny kontakt. Realizacja prac przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym planem. Pracownicy wykazują się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Zawsze można liczyć na wsparcie i pomoc. Serdecznie polecam.
Oksana
Oksana
Torby Duet
Polecam tą firmę. Wszystko zgodnie z ustaleniami.
Roman Panasiuk
Roman Panasiuk
RIO Cleaning
Zleciliśmy Agencji KS audyt strony internetowej i jesteśmy bardzo zadowoleni z kompleksowości materiału, jaki otrzymaliśmy. Szerokie spojrzenie na zlecone zadanie, przejrzyście przedstawione informacje, gotowość do spotkań i rozmów, gdy tylko pojawiają się po naszej stronie jakieś pytania. Szybka realizacja, łatwy kontakt i uprzejmy zespół KS – polecam współpracę!
Mariola Adamczyk
Mariola Adamczyk
eRecruiter



SEO Team

Przewidywalne koszty pozycjonowania w modelu abonamentowym

W cenę pozycjonowania wliczony jest koszt pracy specjalisty SEO wraz z zespołem, koszt dostęp do profesjonalnych narzędzi oraz koszt publikacji na portalach zewnętrznych.

W każdym pakiecie wykonujemy audyt SEO wraz ze strategią na usługę pozycjonowania witryny. Zakres audytu dostosowany jest do rodzaju witryny oraz budżetu, jakim dysponujesz. Cennik SEO dla różnych pakietów wynika z liczby roboczogodzin specjalisty przeznaczonych na obsługę danego projektu oraz przewidywanego budżetu na pozyskanie linków.

Pracujemy w modelu abonamentowym, co oznacza, że z góry wiesz, ile zapłacisz. Rozliczenie abonamentowe pozwala nam też planować działania w dłuższej perspektywie, co pomaga w realizacji celów biznesowych Twojej firmy.

Cennik pozycjonowania dopasowany do Twoich możliwości

Do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie. Staramy się poznać Twoje potrzeby oraz możliwości. Zaproponowany przez doradcę abonament za pozycjonowanie strony internetowej jest wynikiem analizy Twojej firmy, otoczenia biznesowego, trudności słów kluczowych oraz konkurencyjnych witryn, z którymi przyjdzie Ci się mierzyć w organicznych wynikach wyszukiwania. Staramy się, aby cena pozycjonowania była optymalna w stosunku do oczekiwanych rezultatów.

Zamawiam darmową wycenę
Cennik pozycjoniwania - przygotowanie wyceny

Cennik pozycjonowania

Jak ustalamy koszt pozycjonowania stron internetowych?

Każdą wycenę poprzedzamy rozmową z Tobą o firmie. Chcemy poznać, jakie cele biznesowe chciałbyś osiągnąć za pomocą pozycjonowania, z jakimi wyzwaniami na co dzień się mierzysz, jakimi dysponujesz zasobami oraz z jakimi firmami konkurujesz na rynku. Każda informacja będzie dla nas niezwykle istotna, gdyż pozwoli nam lepiej oszacować koszt pozycjonowania.

Wysłanie zapytania na wycenę pozycjonowania

Pierwszym krokiem do poznania kosztu pozycjonowania Twojej strony jest przesłanie do nas zapytania ofertowego. Wszystkie wyceny robimy bezpłatnie, dzięki czemu nic nie ryzykujesz, kontaktując się z nami. Aby sprawnie przystąpić do procesu wyceny, koniecznie w zapytaniu umieść adres WWW swojej strony lub sklepu oraz opisz, jakie efekty chciałbyś uzyskać dzięki SEO.

Bezpłatna analiza widoczności

Mając adres Twojej strony internetowej, doradca wykona podstawową analizę widoczności witryny. Znajdą się w niej informacje takie jak:

  • na jak wiele słów kluczowych jest ona widoczna,
  • jak dużo linków do niej prowadzi,
  • jakie są najpopularniejsze frazy, na które się wyświetla,
  • jak wypada na tle konkurencji.

Analiza widoczności w Google będzie uzupełniona o sugestie zmian na stronie, które sprawią, że będzie ona atrakcyjniejsza dla potencjalnego klienta.

Zbieranie informacji

Aby precyzyjnie określić koszt pozycjonowania strony, poza danymi z narzędzi analitycznych, niezbędne będą również informacje bezpośrednio od Ciebie. Dlatego zaplanujemy wspólną rozmowę, podczas której poprosimy Cię o następujące szczegóły:

  • na czym polega Twój biznes, jakie masz cele biznesowe,
  • w jaki sposób chciałbyś pozyskiwać klientów (przesłanie formularza, bezpośrednia sprzedaż na stronie, kontakt mailowy, kontakt telefoniczny),
  • na jakim obszarze chciałbyś się pozycjonować (lokalnie, w całej Polsce, w wybranych krajach, na całym świecie),
  • jakie efekty chcesz osiągnąć poprzez SEO (np. zwiększenie ruchu, poprawa konwersji, widoczność na konkretne frazy),
  • kto jest Twoją bezpośrednią konkurencją,
  • jakie środki możesz zainwestować w pozycjonowanie,
  • na jakich aspektach działalności powinniśmy się skupić w pierwszej kolejności,
  • czy już korzystałeś z usług pozycjonowania strony,
  • czym mógłbyś nas wesprzeć (np. tworzenie treści, tworzenie grafik, wdrażanie zmian na stronie).

Przesłanie oferty z ceną pozycjonowania

Zebrane podczas rozmowy informacje w połączeniu z danymi analitycznymi pomogą nam przygotować ofertę, która będzie skrojona pod Twoją firmę. Cena pozycjonowania będzie adekwatna do nakładów pracy, jakie podejmiemy, aby podnieść widoczność witryny oraz zwiększyć liczbę klientów.

Doradcy czekają na Twoje zapytanie

Zapytaj o ofertę SEO i odbierz gratis!

Do każdej oferty SEO dołączamy bezpłatny raport widoczności.

Zamów darmową wycenę

Pozycjonowanie cena

Co wpływa na cenę pozycjonowania strony?

Wyceniając usługę, bierzemy pod uwagę szereg czynników, które wpływają na skuteczność pozycjonowania strony. Realnie oceniamy szansę w oparciu o stopień optymalizacji strony oraz jej zawartość. Pod uwagę bierzemy także otoczenie rynkowe.

Historia domeny a cennik SEO

Jednym z istotnych czynników wpływających na koszt pozycjonowania strony jest historia domeny. Nowe domeny, czyli takie, które nigdy wcześniej nie były rejestrowane, zazwyczaj wymagają większego nakładu pracy, a osiągnięcie widocznych efektów zajmuje więcej czasu. Z kolei domeny kilkuletnie, które mają już swoją historię i pewną widoczność w wyszukiwarce, mogą szybciej osiągnąć wyższe pozycje.

Warto jednak podkreślić, że sam wiek domeny nie jest decydujący. Kluczowe znaczenie mają treści, które były pod nią publikowane. Przy tworzeniu cennika pozycjonowania dla Twojej strony przeanalizujemy historię domeny, aby sprawdzić, czy nie zawierała ona treści uznanych przez Google za spamerskie lub niskiej jakości. Takie działania mogą negatywnie wpłynąć na potencjał SEO i zwiększyć koszt pozycjonowania.

Konkurencja i otoczenie biznesowe

Konkurencja oraz otoczenie biznesowe mają istotny wpływ na koszt pozycjonowania strony internetowej. W branżach o wysokim poziomie konkurencji konieczne są intensywniejsze działania SEO, które pozwolą wyróżnić się na tle innych firm. W takich sytuacjach cena pozycjonowania strony może być wyższa ze względu na większe nakłady pracy, w tym pozyskiwanie wartościowych linków czy tworzenie unikalnych i angażujących treści. Bez dużych nakładów finansowych osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania może być trudne.

Badanie otoczenia konkurencyjnego, którą przeprowadzamy już na etapie wyceny, pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony witryn rywali. Dzięki temu możemy opracować efektywną strategię dostosowaną do specyfiki rynku i Twoich potrzeb. W mniej konkurencyjnych niszach osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania wymaga mniejszego nakładu pracy, co przekłada się na niższe koszty pozycjonowania strony.

Stan techniczny strony internetowej a cena pozycjonowania

Stan techniczny strony internetowej odgrywa ważną rolę w procesie pozycjonowania.

Strony o zoptymalizowanej strukturze, szybkim czasie ładowania i dostosowane do urządzeń mobilnych nie potrzebuję wielkich zmian po stronie programisty. To pozwala nam szybciej przejść do kolejnych etapów, czyli optymalizacji i tworzenia treści oraz link buildingu.

Z kolei strony przestarzałe, niedostosowane do smartfonów i wolno ładujące się wymagają dużych nakładów pracy — czasem potrzebna jest zupełnie nowa strona. To sprawia, że przy ograniczonym budżecie, część zadań związanych z pozycjonowaniem strony zostanie przesunięta w czasie. Im więcej problemów technicznych na stronie internetowej, tym większy budżet będzie potrzeby, aby skutecznie zwiększyć widoczność witryny w internecie.

Liczba i konkurencyjność słów kluczowych

Koszt pozycjonowania stron zależy w dużej mierze od liczby fraz kluczowych, na jakie strona ma być widoczna, oraz od ich konkurencyjności. Wysoce konkurencyjne frazy są trudne do osiągnięcia i nieraz potrzeba kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy intensywnej pracy, by osiągnąć zamierzony cel. To oczywiście wiąże się z większymi kosztami, choćby na zdobywanie wartościowych linków czy tworzenie treści do publikacji na zewnętrznych portalach.

Z kolei mniej konkurencyjne frazy mogą przynieść szybkie rezultaty przy mniejszym nakładzie pracy. W takich przypadkach działania skupiają się na optymalizacji technicznej strony oraz precyzyjnym dopasowaniu treści do wybranych fraz kluczowych, co może znacząco obniżyć koszty.

Wielkość i typ serwisu

Wielkość i typ serwisu wpływają na zakres działań SEO, co z kolei ma wpływ na cenę pozycjonowania. Rozbudowane strony i sklepy internetowe wymagają złożonej optymalizacji, w tym zarządzania dużą ilością treści czy produktów. Rodzaj serwisu determinuje również specyficzne potrzeby optymalizacyjne. Na przykład w sklepach internetowych konieczna jest odpowiednia kategoryzacja produktów, optymalizacja opisów oraz przemyślane rozbudowywanie linkowania wewnętrznego.

Z kolei serwisy newsowe, które publikują duże ilości treści regularnie, wymagają szczególnego podejścia do optymalizacji. Ważne jest, aby każda nowa publikacja była szybko indeksowana przez wyszukiwarki, co wymaga odpowiedniego zarządzania mapami witryn (sitemap), jak również optymalizacji treści pod kątem najnowszych trendów wyszukiwań.

Natomiast strony WWW o niewielkiej liczbie podstron mogą wymagać mniej intensywnych działań optymalizacyjnych. Głównym wyzwaniem jest wówczas budowa autorytetu domeny poprzez pozyskiwanie linków oraz publikacja treści, które przyciągną właściwych odbiorców i poprawią widoczność w wynikach wyszukiwania.

Wszystkie te różnice w specyfice i wymaganiach technicznych przekładają się na dostosowanie strategii SEO do indywidualnych potrzeb serwisu, co ostatecznie wpływa na koszty pozycjonowania.

Zasięg kampanii SEO a cena pozycjonowania

Im szerzej chcesz działać, tym koszty pozycjonowania stron będą większe. Większy budżet marketingowy będzie konieczny do pozycjonowania sklepu internetowego w skali globalnej niż do wypromowania firmy działającej na rynku lokalnym. Wynika to przede wszystkim z poziomu konkurencji na dany typ fraz kluczowych.

Na słowa kluczowe o charakterze lokalnym (czyli takie, które zawierają w sobie miasto lub region, np. „mechanik Warszawa”), przeważnie konkuruje się z kilkoma firmami oferującymi usługi w tej samej lokalizacji. W takich przypadkach strategia SEO często skupia się na poprawie widoczności w wynikach lokalnych, optymalizacji wizytówki Google oraz dopasowaniu treści na stronie do lokalnych zapytań użytkowników.

Natomiast w przypadku pozycjonowania ogólnopolskiego, liczba konkurentów gwałtownie rośnie, ponieważ do rywalizacji dołączają firmy działające w całym kraju, często o dużych budżetach i zaawansowanych strategiach SEO. Konieczne stają się bardziej rozbudowane działania, takie jak zdobywanie wysokiej jakości linków z ogólnopolskich portali, publikacja artykułów sponsorowanych na popularnych platformach czy inwestowanie w treści, które przyciągną szeroką grupę odbiorców.

Jeszcze większe wyzwania pojawiają się przy pozycjonowaniu w skali globalnej. Wymaga ono dostosowania działań do różnych języków, kultur oraz specyfiki poszczególnych rynków. Konieczne jest wdrożenie strategii międzynarodowego SEO, w tym tworzenie wersji językowych strony, optymalizacja treści pod kątem specyficznych zachowań użytkowników w danym kraju oraz zdobywanie linków z międzynarodowych, autorytatywnych serwisów. Taka strategia generuje znacznie większe koszty, ale pozwala dotrzeć do znacznie większej liczby potencjalnych klientów z całego świata.

Profil linków

Jednym z głównych czynników rankingowych przy pozycjonowaniu są nadal linki, czyli odnośniki, które kierują do Twojej witryny. Algorytmy Google przywiązują dużą wagę nie tylko do liczby linków prowadzących do strony, ale także do jakości domen, z których te linki pochodzą. Linki z wiarygodnych, autorytatywnych źródeł, takich jak serwisy newsowe, portale branżowe czy strony rządowe, mają znacznie większą wartość niż te pochodzące z niskiej jakości stron czy katalogów.

W przypadku nowych stron lub takich, które posiadają słaby profil linków, konieczne są intensywne działania mające na celu budowanie tego profilu. To nie tylko podnosi koszty pozycjonowania, ale wymagają również czasu, aby przyniosły wymierne efekty. Algorytmy Google analizują sposób, w jaki linki są pozyskiwane – nadmierne i zbyt szybkie budowanie profilu linkowego może być uznane za nienaturalne i prowadzić do kar od wyszukiwarki.

Linki to nie tylko czynnik rankingowy – odgrywają one również ważną rolę w budowaniu autorytetu Twojej marki w sieci. Linki z uznanych źródeł wzmacniają zaufanie do Twojej witryny, co może pozytywnie wpłynąć zarówno na widoczność w Google, jak i na odbiór przez użytkowników.

Standard potwierdzony opiniami

Opinie naszych klientów

Średnia ocen
w Google

4,9/5,0

Wysoka ocena w Google to nie przypadek. Klienci cenią nas za zaangażowanie, doświadczenie, bardzo dobry kontakt oraz indywidualne i empatyczne podejście.

Sprawdź nasze opinie
KS to super profesjonalna firma oferująca nie tylko wysokiej jakości usługi marketingu internetowego, ale również miłą obsługę, profesjonalizm i szybkość reakcji. Zawsze można liczyć na ich pomoc i świetną obsługę, a wyniki pozycjonowania są naprawdę IMPONUJĄCE.
Arek Żuławnik
Arek Żuławnik
ABC Tłumaczenia
Komunikacja na najwyższym poziomie, doskonały kontakt z pracownikami agencji, realizacja planu zgodnie z uzgodnieniami, pracownicy bardzo pomocni, czuć podczas rozmowy, że ludzie tu wiedzą, czym się zajmują. Jeśli chodzi o marketing w swojej działalności to tylko z Agencją KS. Zadowolony klient!
Tomasz Gołda
Tomasz Gołda
Derato
Z całego serca polecamy Agencję KS! Znakomita obsługa klienta i pełen profesjonalizm nawet w przypadku tych najmniejszych firm. Konsultant odpowiada na wszystkie zapytania bardzo szybko i wyczerpująco. Efekty są widoczne już po kilku miesiącach. Gorąco polecamy!
Antoni Działowy
Antoni Działowy
Divin

Agencja KS skutecznie wprowadziła naszą domenę do TOP3 lub pierwszą stronę wyników wyszukiwarki Google w odpowiedzi na większość interesujących nas słów kluczowych... Kontakt z opiekunem działa bez zarzutu - dziękujemy za cierpliwość i szybkie merytoryczne odpowiedzi na na sze przeróżne pytania.

Przeczytaj referencję

Paweł Piwowar
Paweł Piwowar
Dobre Ziele

Z Agencja KS współpracujemy już 3 lata i szkoda tylko ze 3 lata, a nie więcej, bo z pewnością byli byśmy jako firma zupełnie w innym miejscu. Dzięki Agencji KS zwiększyliśmy swoje obroty o ponad 900% w przedziale 3 lat. Pan Marek Rogowski wyciągał systematycznie Nas z samego dołu na sam szczyt.

Współpraca z Panem Markiem to czysta przyjemność, profesjonalizm pod każdym względem, a na koniec wyniki mega i przede wszystkim skuteczność w działaniu. Jeszcze raz Dziękujemy

Łukasz Buntkowski
Łukasz Buntkowski
Lucas LED

Bardzo cenimy sobie współpracę z Agencją, która z zaangażowaniem zajmuje się pozycjonowaniem naszej strony i wizytówki Google oraz prowadzi kampanie google Ads oraz w Social Media, wspierając nas w realizacji celów strategicznych naszej organizacji. Do dyspozycji mamy zarówno dedykowanego specjalistę SEO, jak również sztab programistów czy copywriterów.

Przeczytaj referencję

Marek Winiarski
Marek Winiarski
Delikatesy z natury



Korzyści współpracy

Dlaczego warto pozycjonować stronę z Agencją KS?

Masz wrażenie, że obecna agencja nic nie robi? Masz dość obietnic bez pokrycia? Naciąłeś się na „tanie pozycjonowanie stron” z wielomiesięczną umowę, wysoką karą za jej zerwanie i długim okresem wypowiedzenia? Z nami tego nie doświadczysz!

Umowa na czas nieokreślony

U nas każdą umowę na pozycjonowanie zawieramy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, bez kar umownych.

Nie usuwamy
linków

Wszystkie pozyskane przez nas linki zostają z Tobą, także po naszym rozstaniu. Gwarantujemy to w umowie!

Pełna
transparentność

Po każdym przepracowanym miesiącu otrzymasz dokładny raport z naszych działań i efektów, które dla Ciebie wypracowaliśmy.

Pozycjonowanie — Cennik

Co oferujemy w cenie pozycjonowania?

Rozpoczynając współpracę z Agencją KS możesz być pewny, że dołożymy wszelkich starań, aby działania z zakresu pozycjonowania stron przyczyniły się do rozwoju Twojej firmy.

Przejrzysty plan działania

Jak wygląda proces pozycjonowania strony w KS?

Audyt SEO strony

Audyt strony internetowej pod kątem jej widoczności w wynikach organicznych przeprowadzamy zawsze na samym początku współpracy. Audyt ten jest częścią usługi pozycjonowania i nie jest dodatkowo płatny.

Otrzymasz od nas szczegółową analizę techniczna, obejmującą strukturę adresów URL, szybkość ładowania i dostępność dla robotów wyszukiwarek. Ocenimy również treści pod kątem SEO oraz doświadczenia użytkowników, aby zidentyfikować problemy z nawigacją i użytecznością witryny. Wyniki audytu posłużą do stworzenia strategii optymalizacji, dostosowanej do specyfiki twojej strony oraz twoich celów biznesowych.

Strategia i harmonogram pozycjonowania

Na podstawie audytu SEO opracujemy strategię pozycjonowania Twojej strony lub sklepu, która będzie brała pod uwagę konkurencyjność i aktualny stan witryny. Zadbamy również o prawidłowy dobór słów kluczowych. Następnie na podstawie strategii przygotujemy harmonogram zadań i wskażemy konkretne działania optymalizacyjne na kolejne miesiące współpracy. Plan ten będzie dostosowany do specyfiki Twojej strony i branży, aby maksymalizować efektywność działań SEO.

Konfiguracja analityki

Nasz analityki wdroży i skonfiguruje narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager), co pomoże monitorować ruch na swojej stronie. Ustawimy zdarzenia, by dokładnie mierzyć konwersję i zachowania użytkowników w witrynie. Dzięki temu zyskamy cenne dane, które pomogą w optymalizacji działań marketingowych i poprawie wyników pozycjonowania.

Optymalizacja strony w oparciu o dane

Wykorzystujemy podejście oparte na danych, aby optymalizować twoją stronę. Przeanalizujemy kilkaset czynników, które wpływają na pozycję w wyszukiwarce Google, a następnie wdrażamy te, które z największym prawdopodobieństwem przyczynią się do uplasowania witryny w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Na podstawie danych opracowujemy strategię linkowania wewnętrznego, plan content marketingowy oraz konkretne działania techniczne, które poprawią wydajność strony i doświadczenie użytkowników.

Link building

Zajmiemy się budową profilu linków przychodzących do Twojej strony, co poprawi jej autorytetu w oczach wyszukiwarek. Wykorzystamy różnorodne metody, takie jak współpraca z branżowymi portalami, publikacje gościnne oraz budowanie relacji z influencerami i blogerami. Każdy link jest starannie dobierany, aby był zgodny z profilem twojej strony i przynosił wymierne korzyści SEO.

Content marketing

Tworzymy i publikujemy wartościowe treści, które przyciągną i zaangażują Twoich potencjalnych klientów, a jednocześnie poprawią pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Regularnie dostarczamy artykuły, które są zoptymalizowane pod kątem SEO. Nasz plan content marketingowy bazuje na analizie słów kluczowych i trendów rynkowych, aby zapewnić maksymalną skuteczność i dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

Pozycjonowanie wizytówki Google

Zoptymalizujemy Twój firmowy profil w Google Maps, aby zwiększyć jego widoczność w wynikach wyszukiwania oraz mapach Google na zapytania dotyczące usług lub produktów w konkretnym mieście. Uzupełnimy wszystkie niezbędne informacje, dodamy zdjęcia, odpowiadamy na opinie oraz będziemy regularnie publikować wpisy. Dzięki temu twoja wizytówka stanie się bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów, co przełoży się na wzrost ruchu i konwersji.

Jest to opcja dodatkowo płatna i nie jest uwzględniona w cennik pozycjonowania. Zalecamy ją dla firm, którym zależy na docieraniu do klientów z ich najbliższej okolicy. Wizytówka Google jest doskonałym uzupełnieniem w przypadku pozycjonowaniu lokalnym.

Raportowanie pozycjonowania

Co miesiąc dostarczamy szczegółowy raport, który pokaże efektywność działań SEO. Z panelu klienta dowiesz się, na jakich pozycjach jest Twoja strona w wynikach wyszukiwania na monitorowane frazy, jaki jest ruch w witrynie i ile było konwersji zarejestrowanych przez Google Analytics.

Dzięki tym szczegółowym danym masz pełen wgląd w postępy naszej pracy i wyniki osiągane przez Twoją stronę. Co więcej, raport pokazuje, na co przeznaczamy Twój budżet, dając Ci pewność, że każde działanie ma na celu maksymalizację zwrotu z inwestycji w SEO. Uważamy, że transparentność działań to podstawa długofalowej i owocnej współpracy.

Referencje

Efekty pozycjonowania stron naszych klientów

Sprawdź, jak zwiększenie widoczności i podniesienie pozycji strony na najważniejsze słowa kluczowe wpłynęło na biznesy naszych klientów.

Wzrost świadomości marki i zwiększenie widoczności w Google

"Naszym celem było udoskonalenie obecnej strony internetowej oraz pozyskanie większego zainteresowania. Po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi produktami."

Exim Pharma Laboratories
Mariusz Krasnodębski Prezes Zarządu
Zobacz Case Study

Wzrost ruchu o ponad 500%

"Po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi produktami oraz usługami, a nasza strona internetowa znacznie podskoczyła w liczbie odwiedzin. Oczywiście, jak najbardziej rekomendujemy Agencję KS i idziemy dalej, aby razem zdobywać następne cele."

Hedom
Melchior Murdzek Prezes
Zobacz Case Study

Zwiększ widoczność w Google!

Skontaktuj się z naszym doradcą lub wyślij zapytanie poprzez formularz. Przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę wzbogaconą o podstawowy audyt strony, analizę konkurencji, praktyczne porady dotyczące branży, a także realne prognozy rozwoju Twojego biznesu.

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Trudno jednoznacznie podać ile kosztuje pozycjonowanie. Cena zależy bowiem od wielu czynników takich jak historia domeny, konkurencyjność w danej branży, stan techniczny i jakość strony internetowej, umieszczone na niej treści, wielkość serwisu czy obszaru, na których chciałbyś się pozycjonować. Wyślij do nas zapytanie, a my przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę ;)

Ile kosztuje pozycjonowanie stron z usługami lokalnymi?

Działania z zakresu pozycjonowania lokalnego ukierunkowane są na zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania dla konkretnego miasta lub regionu. Z tego powodu koszt usługi jest niższy niż w przypadku pozycjonowania ogólnopolskiego.

Ceny pozycjonowania stron w pakiecie SEO Local, który dedykowany jest małym firmom działającym w obrębie jednego miasta, zaczynają się od 1790 zł netto za miesiąc. W ramach tego pakietu otrzymasz obsługę SEO, obejmującą optymalizację techniczną strony, dopasowanie strony do lokalnych fraz kluczowych, tworzenie treści dostosowanych do odbiorców z Twojej okolicy, budowanie widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania Google.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron ogólnopolskie?

Pozycjonowanie ogólnopolskie to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania w całym kraju. Jest to rozwiązanie dla firm, które oferują swoje produkty lub usługi na terenie całej Polski i chcą dotrzeć do szerokiego grona klientów, niezależnie od ich lokalizacji.

Ceny pozycjonowania stron w pakiecie SEO Leader zaczynają się od 2790 zł netto za miesiąc. W ramach tego pakietu otrzymasz kompleksową obsługę SEO, obejmującą zaawansowaną optymalizację techniczną strony, tworzenie treści dopasowanych do potrzeb rynku oraz działania wspierające budowę widoczności w Google.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego polega na zwiększeniu jego widoczności na słowa kluczowe związane produktami, które są w nim sprzedawane. Ceny pozycjonowania sklepu internetowego w pakiecie SEO e-commerce zaczynają się od 3490 zł netto za miesiąc. W ramach działań SEO wykonujemy m.in. techniczne dostosowanie sklepu do wytycznych wyszukiwarki Google, kategoryzację produktów, tworzenie i optymalizację opisów kategorii i produktów, tworzenie treści poradnikowych na bloga, zwiększania widoczności w ogólnopolskich wynikach wyszukiwania.

Ile kosztuje audyt SEO?

Każdą współpracę rozpoczynamy od audytu SEO, który stanowi podstawę dalszych działań optymalizacyjnych. Jest on już uwzględniony w cenniku pozycjonowania strony, więc nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu.

Możesz także zdecydować się na wykonanie audytu SEO poza usługą pozycjonowania. Szczegóły dotyczące cen oraz zakresu audytu znajdziesz na dedykowanej stronie: https://ks.pl/audyt-seo.

Kiedy widoczne są pierwsze efekty?

W przypadku pozycjonowania lokalnego efekty widoczne są zazwyczaj już po wdrożeniu pierwszej optymalizacji oraz po zdobyciu kilku wartościowych linków. Przy pozycjonowaniu ogólnopolskim lub pozycjonowaniu sklepów, efekty pojawiają się od 3 do 12 miesięcy od rozpoczęcia działań.

Warto pamiętać, że efekty pozycjonowania zależą od wielu czynników wewnętrznych takich jak jakość strony internetowej, skala działalności, budżet na działania oraz zewnętrznych: działania konkurencji, aktualizacje algorytmów.

Co zawiera darmowa wycena pozycjonowania?

Bezpłatna wycena zawiera informację o tym, ile będzie kosztowało pozycjonowanie strony, której adres prześlesz w zapytaniu ofertowym. Podamy także zakres działań oraz bezpłatny raport widoczności Twojej strony w porównaniu do konkurencyjnych witryn.

Co jest zawarte w cenie pozycjonowania?

Przede wszystkim: wzrost widoczności strony internetowej w Google, analizę fraz kluczowych. dedykowanego specjalistę, raportowanie miesięczne, monitoring pozycji fraz 24/7, kompleksową analitykę internetową, brak długoterminowej umowy i wiele więcej.

Za co będę musiał dodatkowo zapłacić?

W cenie pozycjonowania jest wszystko, co niezbędne do realizowania skutecznego pozycjonowania w tym pomoc programisty we wdrożeniu zmian na stronie. Jeżeli jednak będziesz zainteresowany innymi dodatkowymi usługami (takimi jak kampanie reklamowe w Google, działania z zakresu content marketingu, dodatkowy budżet na linki), przedstawimy ci dokładny kosztorys tych działań.

Ile pozycjonujecie fraz?

Pozycjonujemy tyle fraz, ile naprawdę potrzebujesz i ile warto pozycjonować, aby osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Przed rozpoczęciem działań wykonujemy szczegółową analizę fraz kluczowych, która pozwala nam zidentyfikować najważniejsze słowa dla Twojej branży. Podzielimy je na frazy bezpośrednio związane z Twoją ofertą, które przyciągną klientów gotowych do zakupu oraz frazy informacyjne. Sa one używane przez potencjalnych klientów podczas poszukiwania informacji, porad czy rozwiązań problemów i ostatecznie mogą skierować ich do Twojej oferty.

Do monitorowania pozycji wybieramy tylko kilkanaście lub kilkadziesiąt najważniejszy fraz.

Co jeżeli będę chciał zmienić frazy?

Dzwonisz lub piszesz do swojego opiekuna, a my zmieniamy lub dokładamy je do obecnych słów kluczowych w narzędziu do monitoringu.

Co stanie się z linkami po zakończeniu współpracy?

Nie usuwamy linków po zakończeniu współpracy. 90% linków pozyskujemy z nawiązanych współprac. Z reguły linki opłacone są dożywotnio, ale zdarzają się też, że link na stronie jest opłacany na 12 miesięcy.

W jaki sposób kontaktuję się z opiekunem?

Jak tylko zechcesz 😃 - telefon, mail lub wideokonferencja. Możesz również odwiedzić nas w naszym biurze w Gorzycach.

Czy muszę mieć własnego programistę do wdrożenia zmian na stronie?

Nie. W naszym zespole mamy zdolnych programistów, którzy wszelkie optymalizacje wpływające na widoczność strony wdrażają w ramach abonamentu bez dodatkowych opłat.

Nasze usługi

Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w Internecie

Powierz nam działania marketingowe, a sam zajmij się prowadzeniem biznesu.


Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Zamów bezpłatną wycenę!

Pakiet SEO Local

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Zamów bezpłatną wycenę!

Pakiet SEO Leader

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Zamów bezpłatną wycenę!

Pakiet SEO e-commerce

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)
(4.7/5), głosów: 793
Ocena strony:
Umów rozmowę

Robert Pietruś Edyta Ostafin Aleksandra DobekDariusz Malik

Porozmawiajmy o reklamie internetowej Twojej firmy

Zostaw numer, a my oddzwonimy do Ciebie najszybciej jak będzie to możliwe.

(czytaj więcej)Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.