Poznaj nasze pakiety
Cennik pozycjonowania stron internetowych
Koszt pozycjonowania stron WWW zależy od konkurencyjności branży oraz zakresu i rodzaju usług, które mają być świadczone w ramach SEO. Na cenę wpływa także specyfika i wielkość strony internetowej. Rozbudowane strony wymagają intensywniejszych działań.
Sprawdź cennik dla:
- Firm lokalnych
- Firm ogólnopolskich
- Sklepów internetowych
Pakiet STARTER
od 990 zł netto
miesięcznie
Dla małych firm, które zaczynają budowanie widoczności w Google i potrzebują wsparcia ekspertów SEO.
- przygotowanie analiz, rekomendacji i wytycznych (wdrożenie po Twojej stronie)
- weryfikacja i koordynacja pozycjonowania
Dodatkowe korzyści
o wartości 840 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 840 zł w skali roku.
Pakiet STANDARD
od 1 790 zł netto
miesięcznie
Dla małych i średnich firm, które świadczą usługi w niszowych branżach lub w mniejszych miejscowościach.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- podstawowy Link Building
- podstawowa analityka
- wsparcie programistyczne do 3 godzin w miesiącu
Dodatkowe korzyści
o wartości 3000 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 3000 zł w skali roku.
Pakiet OPTIMUM
od 2 990 zł netto
miesięcznie
Pakiet dla firm, które chcą wyprzedzić konkurencję w swoim mieście i zwiększyć liczbę zapytań i klientów.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- rozbudowany Link Building
- rozbudowana analityka
- wsparcie programistyczne do 6 godzin w miesiącu
- optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
- optymalizacja konwersji (CRO)
Dodatkowe korzyści
o wartości 4290 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 4290 zł w skali roku.
Pakiet FULL
od 4 190 zł netto
miesięcznie
Dla firm z rozbudowaną ofertą, które chcą maksymalizować efektywność promocji lokalnej i pozyskiwać więcej klientów.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- zaawansowany Link Building
- zaawansowana analityka
- wsparcie programistyczne do 10 godzin w miesiącu
- optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
- optymalizacja konwersji (CRO)
- optymalizacja pod wyszukiwania AI (AIO)
Dodatkowe korzyści
o wartości 5580 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 5580 zł w skali roku.
Pakiet STARTER
od 1 490 zł netto
miesięcznie
Dla firm B2B i producentów, którzy zaczynają budowanie widoczności i potrzebują wsparcia ekspertów.
- przygotowanie analiz, rekomendacji i wytycznych (wdrożenie po Twojej stronie)
- weryfikacja i koordynacja pozycjonowania
Dodatkowe korzyści
o wartości 840 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 840 zł w skali roku.
Pakiet STANDARD
od 2 790 zł netto
miesięcznie
Dla rozwijających się firm B2B i producentów, które chcą skuteczniej docierać do klientów i partnerów.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- podstawowy Link Building
- podstawowa analityka
- wsparcie programistyczne do 5 godzin w miesiącu
Dodatkowe korzyści
o wartości 3000 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 3000 zł w skali roku.
Pakiet OPTIMUM
od 3 990 zł netto
miesięcznie
Dla firm B2B i producentów, którzy chcą wyprzedzić konkurencję oraz pozyskiwać więcej zapytań z całego kraju.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- rozbudowany Link Building
- rozbudowana analityka
- wsparcie programistyczne do 8 godzin w miesiącu
- optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
- optymalizacja konwersji (CRO)
Dodatkowe korzyści
o wartości 4290 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 4290 zł w skali roku.
Pakiet FULL
od 5 490 zł netto
miesięcznie
Dla dużych producentów i firm B2B, którzy oczekują dynamicznej promocji i skutecznego budowania silnej marki w sieci.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- zaawansowany Link Building
- zaawansowana analityka
- wsparcie programistyczne do 10 godzin w miesiącu
- optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
- optymalizacja konwersji (CRO)
- optymalizacja pod wyszukiwania AI (AIO)
Dodatkowe korzyści
o wartości 5580 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 5580 zł w skali roku.
Pakiet STARTER
od 1 790 zł netto
miesięcznie
Dla małych sklepów, które zaczynają budowanie widoczności i potrzebują wsparcia ekspertów SEO.
- przygotowanie analiz, rekomendacji i wytycznych (wdrożenie po Twojej stronie)
- weryfikacja i koordynacja pozycjonowania
Dodatkowe korzyści
o wartości 840 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 840 zł w skali roku.
Pakiet STANDARD
od 3 490 zł netto
miesięcznie
Dla mniejszych e-sklepów, które chcą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce i przyciągnąć nowych klientów.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- podstawowy Link Building
- podstawowa analityka
- wsparcie programistyczne do 6 godzin w miesiącu
Dodatkowe korzyści
o wartości 3000 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 3000 zł w skali roku.
Pakiet OPTIMUM
od 4 990 zł netto
miesięcznie
Dla średnich e-sklepów, które chcą wyprzedzić konkurencję i zbudować silną pozycję w wynikach wyszukiwania.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- rozbudowany Link Building
- rozbudowana analityka
- wsparcie programistyczne do 10 godzin w miesiącu
- optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
- optymalizacja konwersji (CRO)
Dodatkowe korzyści
o wartości 4290 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 4290 zł w skali roku.
Pakiet FULL
od 7 990 zł netto
miesięcznie
Dla większych sklepów oczekujących dynamicznej promocji oraz maksymalizacji wyników sprzedażowych.
- pełna obsługa z zakresu SEO
- zaawansowany Link Building
- zaawansowana analityka
- wsparcie programistyczne do 18 godzin w miesiącu
- optymalizacja doświadczeń użytkowników (UX)
- optymalizacja konwersji (CRO)
- optymalizacja pod wyszukiwania AI (AIO)
Dodatkowe korzyści
o wartości 5580 zł W pakiecie otrzymasz dodatkowe korzyści o wartości 5580 zł w skali roku.
Zakres działań
Co zawiera cena pozycjonowania stron internetowych i sklepów?
Wiemy, że każdy biznes jest inny. Dlatego też działania z zakresu pozycjonowania stron ustalane są indywidualnie dla każdego naszego klienta. Przed przystąpieniem do pracy gruntownie sprawdzimy Twoją stronę oraz zbadamy Twoją konkurencję w Google, by zaproponować najlepsze możliwe rozwiązania. Z tego powodu cennik pozycjonowania stron będzie różnił się w zależności od wielkości firmy, branż, obszaru działania oraz zakresu działań.
Strategia działania
- przygotowanie audytu SEO strony z elementami UX, CRO i AIO
- wybór najlepszych dla Twojego biznesu słów kluczowych
- przygotowanie strategii pozycjonowania
- określenie celów i wskaźników, które będą świadczyły o osiągnięciu celu
- opracowanie harmonogramu działań
Analiza konkurencji
- analiza kanałów komunikacyjnych konkurencji
- analiza słów kluczowych konkurencyjnych witryn
- analiza profilu linków konkurencji
Optymalizacja strony
- optymalizacja techniczna uwzględniająca dostępność strony dla robotów wyszukiwarek
- optymalizacja meta tagów
- optymalizacja wersji mobilnej witryny
- cykliczna optymalizacja istniejących treści na stronie
- tworzenie nowych treści pod kątem SEO, UX, CRO i AIO
- regularna poprawa i rozbudowa linkowania wewnętrznego
- optymalizacja grafik
- wdrożenie danych strukturalnych
- optymalizacja struktury serwisu
- optymalizacja doświadczeń użytkownika UX
- optymalizacja konwersji (CRO)
- optymalizacja pod wyniki wyszukiwań AI
Działania wdrożeniowe
- wdrażenie zaleceń i wytycznych z audytu i optymalizacji technicznych
- rozbudowa strony o nowe funkcjonalności
- wdrażanie artykułów blogowych i nowych treści
Content marketing
- wybór słów kluczowych pod artykuły blogowe
- przygotowanie tematów artykułów blogowych i opracowanie planu publikacji
- tworzenie zoptymalizowanych artykułów blogowych
- optymalizacja artykułów blogowych
Budowa profilu linków
- przygotowanie planu link buildingowego
- tworzenie i publikowanie artykułów sponsorowanych
- odzyskiwanie utraconych linków
- naprawa uszkodzonych linków zwrotnych
- dodawanie firmy do serwisów NAP
Analityka
- wdrożenie i konfiguracja narzędzi analitycznych
- konfiguracja zdarzeń i konwersji
- pomiar i anliza zdarzeń konwersji
- segmentacja i analiza zachowań użytkowników
- monitorowanie obecności kodów śledzących na stronie
Monitoring i raportowanie
- codzienny monitoring pozycji wybranych fraz kluczowych
- monitorowanie dostępności strony dla użytkowników i botów
- comiesięczne raporty z działań i efektów
Optymalizacja doświadczeń użytkowników (SEO + UX)
- Audyt SEO z elementami UX
- Optymalizacja struktury i nawigacji
- Poprawa czytelności i użyteczności strony oraz treści
- Analiza map ciepła i nagrań zachowań użytkowników
- Analiza heurystyczna
Optymalizacja konwersji (SEO + CRO)
- Audyt SEO z elementami CRO
- Analiza ścieżek konwersji
- Optymalizacja lejków sprzedażowych
- Analiza stron docelowych
- Analiza wezwań do działania CTA
- Test A/B
- Cross Selling i UP Selling
Optymalizacja pod wyniki wyszukiwań AI
- Audyt SEO z elementami AI SR
- Optymalizacja treści pod roboty AI
- Ustrukturyzowanie treści, danych i kodu
- Poprawa autorytetu, wiarygodności, eksperckości, unikalnej wartości, zaufania
Najwyższa jakość usług
Co mówią o nas klienci?

Przewidywalne koszty pozycjonowania w modelu abonamentowym
W cenę pozycjonowania wliczony jest koszt pracy specjalisty SEO wraz z zespołem, koszt dostęp do profesjonalnych narzędzi oraz koszt publikacji na portalach zewnętrznych.
W każdym pakiecie wykonujemy audyt SEO wraz ze strategią na usługę pozycjonowania witryny. Zakres audytu dostosowany jest do rodzaju witryny oraz budżetu, jakim dysponujesz. Cennik SEO dla różnych pakietów wynika z liczby roboczogodzin specjalisty przeznaczonych na obsługę danego projektu oraz przewidywanego budżetu na pozyskanie linków.
Pracujemy w modelu abonamentowym, co oznacza, że z góry wiesz, ile zapłacisz. Rozliczenie abonamentowe pozwala nam też planować działania w dłuższej perspektywie, co pomaga w realizacji celów biznesowych Twojej firmy.
Cennik pozycjonowania dopasowany do Twoich możliwości
Do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie. Staramy się poznać Twoje potrzeby oraz możliwości. Zaproponowany przez doradcę abonament za pozycjonowanie strony internetowej jest wynikiem analizy Twojej firmy, otoczenia biznesowego, trudności słów kluczowych oraz konkurencyjnych witryn, z którymi przyjdzie Ci się mierzyć w organicznych wynikach wyszukiwania. Staramy się, aby cena pozycjonowania była optymalna w stosunku do oczekiwanych rezultatów.

Cennik pozycjonowania
Jak ustalamy koszt pozycjonowania stron internetowych?
Każdą wycenę poprzedzamy rozmową z Tobą o firmie. Chcemy poznać, jakie cele biznesowe chciałbyś osiągnąć za pomocą pozycjonowania, z jakimi wyzwaniami na co dzień się mierzysz, jakimi dysponujesz zasobami oraz z jakimi firmami konkurujesz na rynku. Każda informacja będzie dla nas niezwykle istotna, gdyż pozwoli nam lepiej oszacować koszt pozycjonowania.
Wysłanie zapytania na wycenę pozycjonowania
Pierwszym krokiem do poznania kosztu pozycjonowania Twojej strony jest przesłanie do nas zapytania ofertowego. Wszystkie wyceny robimy bezpłatnie, dzięki czemu nic nie ryzykujesz, kontaktując się z nami. Aby sprawnie przystąpić do procesu wyceny, koniecznie w zapytaniu umieść adres WWW swojej strony lub sklepu oraz opisz, jakie efekty chciałbyś uzyskać dzięki SEO.
Bezpłatna analiza widoczności
Mając adres Twojej strony internetowej, doradca wykona podstawową analizę widoczności witryny. Znajdą się w niej informacje takie jak:
- na jak wiele słów kluczowych jest ona widoczna,
- jak dużo linków do niej prowadzi,
- jakie są najpopularniejsze frazy, na które się wyświetla,
- jak wypada na tle konkurencji.
Analiza widoczności w Google będzie uzupełniona o sugestie zmian na stronie, które sprawią, że będzie ona atrakcyjniejsza dla potencjalnego klienta.
Zbieranie informacji
Aby precyzyjnie określić koszt pozycjonowania strony, poza danymi z narzędzi analitycznych, niezbędne będą również informacje bezpośrednio od Ciebie. Dlatego zaplanujemy wspólną rozmowę, podczas której poprosimy Cię o następujące szczegóły:
- na czym polega Twój biznes, jakie masz cele biznesowe,
- w jaki sposób chciałbyś pozyskiwać klientów (przesłanie formularza, bezpośrednia sprzedaż na stronie, kontakt mailowy, kontakt telefoniczny),
- na jakim obszarze chciałbyś się pozycjonować (lokalnie, w całej Polsce, w wybranych krajach, na całym świecie),
- jakie efekty chcesz osiągnąć poprzez SEO (np. zwiększenie ruchu, poprawa konwersji, widoczność na konkretne frazy),
- kto jest Twoją bezpośrednią konkurencją,
- jakie środki możesz zainwestować w pozycjonowanie,
- na jakich aspektach działalności powinniśmy się skupić w pierwszej kolejności,
- czy już korzystałeś z usług pozycjonowania strony,
- czym mógłbyś nas wesprzeć (np. tworzenie treści, tworzenie grafik, wdrażanie zmian na stronie).
Przesłanie oferty z ceną pozycjonowania
Zebrane podczas rozmowy informacje w połączeniu z danymi analitycznymi pomogą nam przygotować ofertę, która będzie skrojona pod Twoją firmę. Cena pozycjonowania będzie adekwatna do nakładów pracy, jakie podejmiemy, aby podnieść widoczność witryny oraz zwiększyć liczbę klientów.

Zapytaj o ofertę SEO i odbierz gratis!
Do każdej oferty SEO dołączamy bezpłatny raport widoczności.
Pozycjonowanie cena
Co wpływa na cenę pozycjonowania strony?
Wyceniając usługę, bierzemy pod uwagę szereg czynników, które wpływają na skuteczność pozycjonowania strony. Realnie oceniamy szansę w oparciu o stopień optymalizacji strony oraz jej zawartość. Pod uwagę bierzemy także otoczenie rynkowe.
Standard potwierdzony opiniami
Opinie naszych klientów
Korzyści współpracy
Dlaczego warto pozycjonować stronę z Agencją KS?
Masz wrażenie, że obecna agencja nic nie robi? Masz dość obietnic bez pokrycia? Naciąłeś się na „tanie pozycjonowanie stron” z wielomiesięczną umowę, wysoką karą za jej zerwanie i długim okresem wypowiedzenia? Z nami tego nie doświadczysz!
Umowa na czas nieokreślony
U nas każdą umowę na pozycjonowanie zawieramy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, bez kar umownych.
Nie usuwamy
linków
Wszystkie pozyskane przez nas linki zostają z Tobą, także po naszym rozstaniu. Gwarantujemy to w umowie!
Pełna
transparentność
Po każdym przepracowanym miesiącu otrzymasz dokładny raport z naszych działań i efektów, które dla Ciebie wypracowaliśmy.
Pozycjonowanie — Cennik
Co oferujemy w cenie pozycjonowania?
Rozpoczynając współpracę z Agencją KS możesz być pewny, że dołożymy wszelkich starań, aby działania z zakresu pozycjonowania stron przyczyniły się do rozwoju Twojej firmy.

Dedykowany specjalista SEO
Już po 24 godzinach od podpisania umowy skontaktuje się z Tobą dedykowany specjalista SEO, który będzie zajmował się Twoją stroną. Będziesz z nim w stały w kontakcie mailowym, telefonicznym bądź wideo. To on zoptymalizuje Twoją witrynę, zajmie się optymalizacją treści, a także będzie koordynował działania innych osób w zespole naszej Agencji SEO.
Wsparcie całego zespołu
Poza specjalistą SEO, nad pozycją Twojej strony będzie pracował sztab ludzi, m.in,:
- copywriter, który będzie tworzył treści na stronę, bloga czy artykuły sponsorowane pod link building,
- programista, którego zadaniem będzie wdrożenie zmian i nowych funkcjonalności na stronie, tak by pozycjonowała się ona dobrze w wynikach wyszukiwania,
- link builder, który będzie analizował profile linków Twoich konkurentów i wybierał te miejsaca, w których także Twoja strona powinna być obecna,
- specjalista UX, który zadba o to, by potencjalni klienci dobrze czuli się na Twojej stronie,
- analityk, który wdroży i skonfiguruje narzędzia analityczne, co pozwoli lepiej śledzić efekty naszej pracy.
Wdrożenie zmian na stronie
W naszej agencji SEO w cenę pozycjonowania wliczona jest pomoc programisty. Oznacza to, że nie będziesz musiał szukać dodatkowej pomocy ani ponosić dodatkowych kosztów, związanych z wdrażaniem sugerowanych przez nas poprawek technicznych czy nowych treści. Nasz zespół programistyczny pracuje w ścisłej współpracy ze specjalistą SEO, co pozwala szybko reagować na potrzeby Twojej strony i sprawnie wdrażać wszystkie rekomendacje. W efekcie Twoja strona jest nie tylko bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania, ale również bardziej funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników.
Zaawansowana analityka
W cenie pozycjonowania strony nasi analitycy skonfigurują narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics czy Google Tag Manager, aby dokładnie śledzić zachowania użytkowników na Twojej stronie. Dodatkowo przygotują dla Ciebie dynamiczny raport, który w czytelny i jasny sposób zobrazuje ta dane. Wszystko po to być mógł podejmować trafniejsze decyzje.
Celem analityki jest odkrycie optymalnej ścieżki zakupowej, która nie tylko zwiększy konwersję, ale także zapewni użytkownikom doskonałe doświadczenie na każdym etapie ich interakcji z Twoją stroną. Pracujemy nad każdym szczegółem, dopóki nie znajdziemy rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb Twojej firmy.
Najlepsze narzędzia
W naszej pracy korzystamy wyłącznie z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku, co pozwala nam osiągać doskonałe efekty w działaniach SEO. Co więcej, sami jesteśmy twórcami i pomysłodawcami kilku z nich. Na bazie zgromadzonej wiedzy oraz lat doświadczenia powstały takie narzędzia jak Surfer, Localo (dawniej Surfer Local) oraz Easy Local – każde z nich może pracować na Twoją korzyść, wspierając budowanie widoczności i pozycji Twojej firmy w Internecie.
Dzięki zastosowaniu tych zaawansowanych rozwiązań możemy dostarczać precyzyjne dane i skutecznie optymalizować Twoją stronę. Narzędzia te pozwalają na monitorowanie działań, badanie działań konkurencji, optymalizację treści czy zarządzanie lokalną widocznością. To wszystko wpływa na skuteczność prowadzonych działań, a także na przejrzystość naszej oferty.
Raportowanie miesięczne
Już na początku współpracy z naszą agencją SEO otrzymasz dostęp do panelu klienta, w którym na bieżąco będziesz mógł sprawdzić jakie działania w ramach pozycjonowania wykonujemy, jak dysponujemy Twoim budżetem oraz jak te działania przekładają się na widoczność strony w Google.
Nie rozumiesz raportów, które przesyłała poprzednia agencja SEO? Bez obaw. Po pierwszym miesiącu naszej współpracy specjalista SEO:
- dokładnie objaśni, w jaki sposób korzystać z panelu klienta,
- pokaże, w którym miejscu sprawdzić ile kosztuje pozycjonowanie Twojej strony,
- przedstawi sposób raportowania działań i efektów,
- wyjaśni wszystkie wątpliwości.
Przejrzysty plan działania
Jak wygląda proces pozycjonowania strony w KS?
Audyt SEO strony
Audyt strony internetowej pod kątem jej widoczności w wynikach organicznych przeprowadzamy zawsze na samym początku współpracy. Audyt ten jest częścią usługi pozycjonowania i nie jest dodatkowo płatny.
Otrzymasz od nas szczegółową analizę techniczna, obejmującą strukturę adresów URL, szybkość ładowania i dostępność dla robotów wyszukiwarek. Ocenimy również treści pod kątem SEO oraz doświadczenia użytkowników, aby zidentyfikować problemy z nawigacją i użytecznością witryny. Wyniki audytu posłużą do stworzenia strategii optymalizacji, dostosowanej do specyfiki twojej strony oraz twoich celów biznesowych.
Strategia i harmonogram pozycjonowania
Na podstawie audytu SEO opracujemy strategię pozycjonowania Twojej strony lub sklepu, która będzie brała pod uwagę konkurencyjność i aktualny stan witryny. Zadbamy również o prawidłowy dobór słów kluczowych. Następnie na podstawie strategii przygotujemy harmonogram zadań i wskażemy konkretne działania optymalizacyjne na kolejne miesiące współpracy. Plan ten będzie dostosowany do specyfiki Twojej strony i branży, aby maksymalizować efektywność działań SEO.
Konfiguracja analityki
Nasz analityki wdroży i skonfiguruje narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager), co pomoże monitorować ruch na swojej stronie. Ustawimy zdarzenia, by dokładnie mierzyć konwersję i zachowania użytkowników w witrynie. Dzięki temu zyskamy cenne dane, które pomogą w optymalizacji działań marketingowych i poprawie wyników pozycjonowania.
Optymalizacja strony w oparciu o dane
Wykorzystujemy podejście oparte na danych, aby optymalizować twoją stronę. Przeanalizujemy kilkaset czynników, które wpływają na pozycję w wyszukiwarce Google, a następnie wdrażamy te, które z największym prawdopodobieństwem przyczynią się do uplasowania witryny w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Na podstawie danych opracowujemy strategię linkowania wewnętrznego, plan content marketingowy oraz konkretne działania techniczne, które poprawią wydajność strony i doświadczenie użytkowników.
Link building
Zajmiemy się budową profilu linków przychodzących do Twojej strony, co poprawi jej autorytetu w oczach wyszukiwarek. Wykorzystamy różnorodne metody, takie jak współpraca z branżowymi portalami, publikacje gościnne oraz budowanie relacji z influencerami i blogerami. Każdy link jest starannie dobierany, aby był zgodny z profilem twojej strony i przynosił wymierne korzyści SEO.
Content marketing
Tworzymy i publikujemy wartościowe treści, które przyciągną i zaangażują Twoich potencjalnych klientów, a jednocześnie poprawią pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Regularnie dostarczamy artykuły, które są zoptymalizowane pod kątem SEO. Nasz plan content marketingowy bazuje na analizie słów kluczowych i trendów rynkowych, aby zapewnić maksymalną skuteczność i dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.
Pozycjonowanie wizytówki Google
Zoptymalizujemy Twój firmowy profil w Google Maps, aby zwiększyć jego widoczność w wynikach wyszukiwania oraz mapach Google na zapytania dotyczące usług lub produktów w konkretnym mieście. Uzupełnimy wszystkie niezbędne informacje, dodamy zdjęcia, odpowiadamy na opinie oraz będziemy regularnie publikować wpisy. Dzięki temu twoja wizytówka stanie się bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów, co przełoży się na wzrost ruchu i konwersji.
Jest to opcja dodatkowo płatna i nie jest uwzględniona w cennik pozycjonowania. Zalecamy ją dla firm, którym zależy na docieraniu do klientów z ich najbliższej okolicy. Wizytówka Google jest doskonałym uzupełnieniem w przypadku pozycjonowaniu lokalnym.
Raportowanie pozycjonowania
Co miesiąc dostarczamy szczegółowy raport, który pokaże efektywność działań SEO. Z panelu klienta dowiesz się, na jakich pozycjach jest Twoja strona w wynikach wyszukiwania na monitorowane frazy, jaki jest ruch w witrynie i ile było konwersji zarejestrowanych przez Google Analytics.
Dzięki tym szczegółowym danym masz pełen wgląd w postępy naszej pracy i wyniki osiągane przez Twoją stronę. Co więcej, raport pokazuje, na co przeznaczamy Twój budżet, dając Ci pewność, że każde działanie ma na celu maksymalizację zwrotu z inwestycji w SEO. Uważamy, że transparentność działań to podstawa długofalowej i owocnej współpracy.
Referencje
Efekty pozycjonowania stron naszych klientów
Sprawdź, jak zwiększenie widoczności i podniesienie pozycji strony na najważniejsze słowa kluczowe wpłynęło na biznesy naszych klientów.
Wzrost świadomości marki i zwiększenie widoczności w Google
"Naszym celem było udoskonalenie obecnej strony internetowej oraz pozyskanie większego zainteresowania. Po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi produktami."
Wzrost ruchu o ponad 500%
"Po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi produktami oraz usługami, a nasza strona internetowa znacznie podskoczyła w liczbie odwiedzin. Oczywiście, jak najbardziej rekomendujemy Agencję KS i idziemy dalej, aby razem zdobywać następne cele."
Zwiększ widoczność w Google!
Skontaktuj się z naszym doradcą lub wyślij zapytanie poprzez formularz. Przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę wzbogaconą o podstawowy audyt strony, analizę konkurencji, praktyczne porady dotyczące branży, a także realne prognozy rozwoju Twojego biznesu.
Zamów bezpłatną wycenę!
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Nasze usługi
Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w Internecie
Powierz nam działania marketingowe, a sam zajmij się prowadzeniem biznesu.
Zamów bezpłatną wycenę!
Zamów bezpłatną wycenę!
Pakiet SEO Local
Zamów bezpłatną wycenę!
Pakiet SEO Leader
Zamów bezpłatną wycenę!
Pakiet SEO e-commerce