Cennik pozycjonowania stron internetowych
Poznaj nasze pakiety
Koszt pozycjonowania stron internetowych zależy od wielu czynników, w tym konkurencyjności branży oraz zakresu i rodzaju usług, które mają być świadczone. Na cenę wpływa także specyfika i wielkość strony internetowej. Im bardziej rozbudowana strona WWW, tym bardziej zaawansowanych działań optymalizacyjnych wymaga.
SEO Local
Dla mniejszych firm, które poszukują klientów na lokalnym rynku.
już od 1790 zł netto/miesięcznie
Poznaj szczegóły
Usługa SEO Local zawiera
- Pozycjonowanie nielimitowanej liczby fraz kluczowych
- Opracowanie strategii pozycjonowania
- Wykonanie zaawansowanego audytu SEO
- Techniczną optymalizację strony
- Optymalizację treści na stronie
- Wdrożenie optymalizacji
- Pozyskiwanie wartościowych linków
- Tworzenie artykułów sponsorowanych
- Wdrożenie analityki internetowej
- Copywriting bez limitu znaków
- Obszerne raport działań i efektów
Dowiedz się więcej o usłudze: Pozycjonowanie lokalne
SEO Leader
Dla firm i przedsiębiorstw, które działają na terenie województwa lub kraju.
już od 2790 złnetto/miesięcznie
Poznaj szczegóły
Usługa SEO Leader zawiera
- Pozycjonowanie nielimitowanej liczby fraz kluczowych
- Opracowanie strategii pozycjonowania
- Wykonanie zaawansowanego audytu SEO
- Techniczną optymalizację strony
- Optymalizację treści na stronie
- Wdrożenie optymalizacji
- Opracowanie planu link buildingowego i content marketingowego
- Prowadzenie bloga firmowego
- Pozyskiwanie wartościowych linków
- Tworzenie artykułów sponsorowanych
- Wdrożenie analityki internetowej
- Copywriting bez limitu znaków
- Obszerne raport działań i efektów
- Raport działań i efektów
- Konsultacje z doświadczonym zespołem
Dowiedz się więcej o usłudze: Pozycjonowanie stron
SEO e-commerce
Dla sklepów internetowych, którym zależy na zwiekszeniu sprzedaży.
już od 3490 zł netto/miesięcznie
Poznaj szczegóły
Usługa SEO e-commerce zawiera
- Pozycjonowanie nielimitowanej liczby fraz kluczowych
- Opracowanie strategii pozycjonowania
- Wykonanie zaawansowanego audytu SEO
- Techniczną optymalizację strony
- Optymalizację treści kategorii i produktów
- Wdrożenie optymalizacji
- Opracowanie planu link buildingowego i content marketingowego
- Prowadzenie bloga firmowego
- Pozyskiwanie wartościowych linków
- Tworzenie artykułów sponsorowanych
- Wdrożenie analityki internetowej
- Copywriting bez limitu znaków
- Obszerne raport działań i efektów
- Raport działań i efektów
- Konsultacje z doświadczonym zespołem
Dowiedz się więcej o usłudze: Pozycjonowanie sklepów
W cenę pozycjonowania wliczony jest koszt pracy dedykowanych specjalistów, koszt dostęp do specjalistycznych narzędzi czy koszt publikacji na portalach zewnętrznych. W każdym pakiecie wykonujemy audyt SEO wraz ze strategią pozycjonowania. Jego forma dostosowana jest do rodzaju witryny oraz budżetu. Różnica cenowa pomiędzy pakietami wynika z liczby roboczogodzin specjalisty przeznaczonych na obsługę projektu oraz budżetu na pozyskanie linków.
Zawsze przygotowujemy indywidualne wyceny pozycjonowania. Proponowany przez doradcę abonament za pozycjonowanie strony internetowej jest wynikiem analizy potrzeb klienta czy konkurencyjności słów kluczowych i jest on optymalny w stosunku do oczekiwanych rezultatów.
Standard KS
Wyznaczamy nowe standardy w branży SEO
Masz wrażenie, że obecna agencja nic nie robi? Masz dość obietnic bez pokrycia? Naciąłeś się na „tanie pozycjonowanie stron” z wielomiesięczną umowę, wysoką karą za jej zerwanie i długim okresem wypowiedzenia? Z nami tego nie doświadczysz!
Umowa na czas nieokreślony
Nie oferujemy długoterminowych umów, których nie sposób wypowiedzieć. Masz prawo w każdej chwili wypowiedzieć umowę bez kar umownych.
Gwarancja zwrotu pieniędzy!
Gwarantujemy, że będziesz zadowolony z naszych usług. Jeżeli jednak przez pierwsze 30 dni nie spełnimy Twoich oczekiwań co do obsługi otrzymasz zwrot pieniędzy.
Nie usuwamy
linków
Wszystkie pozyskane przez nas linki zostają z Tobą, także po naszym rozstaniu. Gwarantujemy to w umowie!
Pełna
transparentność
Po każdym przepracownym miesiącu otrzymasz przejrzysty raport, który zrozumiesz bez konieczności uczenia się skomplikowanych pojęć.
Dedykowany
opiekun SEO
Nasi specjaliści są nastawieni na realizację Twoich celów biznesowych! Nie tylko zwiększymy ruch na stronie WWW, ale także będziemy pracować nad konwersją.
Sprawdzone
metody
W naszej codziennej pracy wykorzystujemy jedynie sprawdzone metody zapewniające stabilne wyniki, które nie zaszkodzą w przyszłośći Twojej stronie.
Standard potwierdzony opiniami
Opinie naszych klientów
Przejrzysty plan działania
Proces pozycjonowania w KS
-
Audyt SEO/SXO strony
-
Strategia pozycjonowania i harmonogram zadań
-
Konfiguracja analityki
-
Optymalizacja strony data-driven
-
Link building
-
Content marketing
-
Pozycjonowanie wizytówki Google
-
Raportowanie
Audyt SEO/SXO strony
W ramach audytu SEO/SXO wchodzącego w usługę pozycjonowania przeprowadzamy analizę techniczną, obejmującą strukturę adresów URL, szybkość ładowania i dostępność dla robotów wyszukiwarek. Ocenimy również treści pod kątem SEO oraz doświadczenia użytkowników, aby zidentyfikować problemy z nawigacją i użytecznością. Wyniki audytu posłużą do stworzenia strategii optymalizacji, dostosowanej do specyfiki twojej strony oraz twoich celów biznesowych.
Strategia pozycjonowania i harmonogram zadań
Opracujemy strategię pozycjonowania Twojej strony lub sklepu, która będzie brała pod uwagę konkurencyjność i aktualny stan witryny. Zadbamy również o prawidłowy dobór słów kluczowych. Następnie na podstawie strategii przygotujemy harmonogram zadań, który wyznaczy konkretne działania optymalizacyjne na kolejne miesiące współpracy. Plan ten będzie dostosowany do specyfiki Twojej strony i branży, aby maksymalizować efektywność działań SEO.
Konfiguracja analityki
W ramach konfiguracji analityki zainstalujemy i skonfigurujemy narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics czy Google Search Console, abyś mógł monitorować ruch na swojej stronie. Ustawimy zdarzenia, co pozwoli na dokładne mierzenie konwersji i analizę zachowań użytkowników. Dzięki temu zyskamy cenne dane, które pomogą w optymalizacji działań marketingowych i poprawie wyników pozycjonowania.
Optymalizacja strony data-driven
Wykorzystujemy podejście oparte na danych, aby optymalizować twoją stronę. Analizujemy kilkaset czynników, które wpływają na pozycję w wyszukiwarce Google, a następnie wdrażamy te, które z największym prawdopodobieństwem przyczynią się do uplasowania witryny w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Na podstawie danych opracowujemy strategię linkowania wewnętrznego, plan content marketingowy oraz konkretne działania techniczne, które poprawią wydajność strony i doświadczenie użytkowników.
Link building
Zajmiemy się budową profilu linków przychodzących do Twojej strony, co ma na celu poprawę jej autorytetu w oczach wyszukiwarek. Wykorzystujemy różnorodne metody, takie jak współpraca z branżowymi portalami, publikacje gościnne oraz budowanie relacji z influencerami i blogerami. Każdy link jest starannie dobierany, aby był zgodny z profilem twojej strony i przynosił wymierne korzyści SEO.
Content marketing
Tworzymy i publikujemy wartościowe treści, które przyciągają i angażują użytkowników, a jednocześnie poprawiają pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Regularnie dostarczamy artykuły, które są zoptymalizowane pod kątem SEO. Nasz plan content marketingowy bazuje na analizie słów kluczowych i trendów rynkowych, aby zapewnić maksymalną skuteczność i dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.
Pozycjonowanie wizytówki Google
W ramach pozycjonowania wizytówki Google zoptymalizujemy Twój firmowy profil w Google Maps, aby zwiększyć jego widoczność w wynikach lokalnych. Uzupełnimy wszystkie niezbędne informacje, dodamy zdjęcia, odpowiadamy na opinie oraz będziemy regularnie publikować wpisy. Dzięki temu twoja wizytówka stanie się bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów, co przełoży się na wzrost ruchu i konwersji.
Jest to opcja dodatkowo płatna, którą zalecamy przy pozycjonowaniu stron firm działających lokalnie.
Raportowanie
Co miesiąc dostarczamy szczegółowe raporty, które pokazują efektywność działań SEO. Umieszczone w panelu klienta raporty zawierają informacje o pozycjach Twojej strony w wynikach wyszukiwania, ruchu na stronie, konwersjach oraz innych kluczowych wskaźnikach. Dzięki temu masz pełen wgląd w postępy i wyniki działań oraz to, na co wydatkujemy Twoje pieniądze.
Pozycjonowanie — Cennik
Co zawiera usługa pozycjonowania?
Rozpoczynając współpracę z Agencją KS możesz być pewny, że dołożymy wszelkich starań, aby działania SEO przyczyniły się do rozwoju Twojej firmy. Sprawdź, co otrzymujesz w Standardzie KS.
Dedykowany specjalista
Nie wyobrażamy sobie, abyś miał kontaktować się z każdym działem osobno.
Jako profesjonalna agencja SEO stawiamy na dedykowanego opiekuna, z którym będziesz stale w kontakcie mailowym, telefonicznym bądź wideo.
Tym samym unikniesz niedomówień oraz nieporozumień, a w sytuacjach kryzysowych będziesz wiedział, do kogo dzwonić ;)
Raportowanie miesięczne
Chcesz czy nie, i tak wyślemy Ci raz w miesiącu link do szczegółowego raportu w panelu klienta. W każdej chwili możesz sprawdzić, czy rozsądnie gospodarujemy Twoim budżetem i jak te działania przekładają się na efekty.
Nie rozumiesz raportów, które przesyłała poprzednia agencja SEO? Bez obaw. Już w pierwszym miesiącu naszej współpracy skontaktuje się z Tobąopiekun, by wyjaśnić wszystkie wątpliwości i dostosować raport do Twoich potrzeb biznesowych.
Zaawansowana analityka
Nasi analitycy są gotowi skonfigurować narzędzia analityczne, gromadzić i przetwarzać dane, przeprowadzać testy A/B, czy też w tworzyć rozbudowane raporty z wizualizacjami.
Nie spoczniemy, dopóki nie znajdziemy idealnej ścieżki zakupowej, która będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Najlepsze narzędzia
Korzystamy tylko z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku. Mało tego, sami jesteśmy twórcami lub pomysłodawcami kilku z nich.
Na bazie zgormadzonej wiedzy i nabytego doświadzenia postał Surfer, Localo (dawniej Surfer Local) oraz Easy Local - każde z nich może pracować na Twoją korzyść i budować pozycję Twojej firmy w Internecie.
Pozycjonowanie - Cena
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych i co wpływa na koszty?
Wyceniając usługę, bierzemy pod uwagę szereg czynników, które mogą skuteczność pozycjonowania strony. Realnie oceniamy szansę w oparciu o stan techniczny i zawartość strony docelowej. Pod uwagę bierzemy także otoczenie rynkowe.
Historia
domeny
Historia domeny
Jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na koszt pozycjonowania strony. Domeny nowe wymagają zazwyczaj większego nakładu pracy, a efekty są widoczne w nieco dłuższej perspektywie czasowej. Domeny kilkuletnie, które mają już swoją historię i pewną widoczność w wynikach wyszukiwania, mogą szybciej osiągnąć wyższe pozycje. W przypadku starszych domen ważne jest również sprawdzenie, czy nie miały one wcześniej nałożonych kar od Google, co może utrudnić lub wręcz uniemożliwić proces pozycjonowania.
Konkurencja
i otoczenie biznesowe
Konkurencja i otoczenie biznesowe
Konkurencja i otoczenie biznesowe znacząco wpływają na strategię pozycjonowania. W branżach o dużej konkurencji konieczne są bardziej intensywne i zaawansowane działania SEO, aby wyróżnić się na tle innych firm. W takich przypadkach cena pozycjonowania strony jest wyższa. Analiza konkurencji pomaga zidentyfikować mocne i słabe strony rywali oraz opracować skuteczną strategię. W mniej konkurencyjnych niszach możliwe jest osiągnięcie wysokich pozycji przy mniejszym nakładzie pracy.
Jakość strony
internetowej
Jakość strony internetowej
Strony o zoptymalizowanej strukturze, szybkim czasie ładowania i wartościowych treściach mają większe szanse na osiągnięcie wysokich pozycji w Google. Niskiej jakości strony mogą wymagać gruntownej optymalizacji, aby sprostać wymaganiom algorytmów wyszukiwarek, co z kolei zwiększa koszty pozycjonowania.
Liczba i konkurencyjność
słów kluczowych
Liczba i konkurencyjność słów kluczowych
Słowa kluczowe wpływają na zakres i koszt działań SEO. Wybór odpowiednich słów kluczowych determinuje trudność osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach Google. Bardzo konkurencyjne słowa kluczowe wymagają bardziej zaawansowanych i intensywnych strategii pozycjonowania. Mniej konkurencyjne frazy mogą przynieść szybkie rezultaty przy mniejszym nakładzie pracy.
Wielkość
i typ serwisu
Wielkość i typ serwisu
Wielkość i typ serwisu wpływają na zakres działań SEO. Rozbudowane strony i sklepy internetowe wymagają złożonej optymalizacji, w tym zarządzania dużą ilością treści czy produktów. Rodzaj serwisu determinuje również specyficzne potrzeby optymalizacyjne, takie jak struktura nawigacji i kategorie produktów (w przypadku sklepu internetowego). W przypadku stron WWW o stosunkowo niewielkiej liczbie strony działania są mniej intensywne.
Skala
działalności
Skala działalności
Większy budżet marketingowy będzie konieczny do skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego w skali globalnej, niż do wypromowania firmy działającej na rynku lokalnym. Wiąże się to z analizą szerokiej gamy słów kluczowych, optymalizacja setek podstron czy pozyskaniem znacznej liczby linków do strony. Mniejsze firmy mogą skupić się na bardziej niszowych słowach kluczowych, co pozwala na efektywniejsze wykorzystanie budżetu SEO.
Referencje
Sukcesy naszych klientów
Działania z zakresu pozycjonowania sposodowały wzrost widoczności stron i sklepów naszych klientów, co przełożyło się na zwiększenie ich zysków.
Wzrost świadomości marki i zwiększenie widoczności w Google
"Naszym celem było udoskonalenie obecnej strony internetowej oraz pozyskanie większego zainteresowania. Po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi produktami."
Wzrost ruchu o ponad 500%
"Po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi produktami oraz usługami, a nasza strona internetowa znacznie podskoczyła w liczbie odwiedzin. Oczywiście, jak najbardziej rekomendujemy Agencję KS i idziemy dalej, aby razem zdobywać następne cele."
Skontaktuj się z nami
Nie czekaj, skontaktuj się z naszym doradcą lub wyślij zapytanie poprzez formularz.
Przygotujemy dla Ciebie darmową ofertę wzbogaconą o podstawowy audyt strony, analizę konkurencji, praktyczne porady dotyczące branży, a także realne prognozy rozwoju Twojego biznesu.
Zamów bezpłatną wycenę!
Nasze usługi
W czym jeszcze możemy Ci pomóc?
Naszym partnerom oferujemy kompleksowe działania z zakresu marketingu internetowego. Przygotujemy dla Ciebie kampanie Google Ads, przeprowadzimy migrację, wykonamy audyt SEO/SXO czy nawet zbudujemy stronę internetową od podstaw.
Kampanie reklamowe Google Ads
Reklamy w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, w zakupach Google, YouTube i remarketing.
Poznaj szczegóły usługiProwadzenie Social Media
Prowadzenie kont na FB, Instagramie, Twitterze i Linkedin. Skuteczna promocja firmy, marki, produktu.
Poznaj szczegóły usługiWizytówki Google
Dobrze zoptymalizowany profil biznesowy w Google sprawi, że Twoje lokalne punkty sprzedaży czy obsługi będzie można łatwo znaleźć w organicznych wynikach wyszukiwania.
Poznaj szczegóły usługiAudyt SEO
Profesjonalny audyt SEO strony WWW nie tylko wskaże błędy i obszary do optymalizacji, ale także będzie stanowił krok w kierunku zwiększenia widoczności witryny w Google.
Poznaj szczegóły usługiContent Marketing
Ciekawe i wartościowe treści pozwolą Ci przyciągnąć na stronę internetową nowych użytkowników i przekształcić ich w lojalnych klientów.
Poznaj szczegóły usługiPozycjonowanie stron
Dzięki zwiększeniu widoczności strony internetowej lub sklepu w wynikach wyszukiwania, dotrzesz do nowych klientów, którzy na co dzień korzystają z wyszukiwarek.
Poznaj szczegóły usługiFAQ