11-krotne zwiększenie działań użytkowników na wizytówce Google

Przez rok współpracy zwiększyliśmy łączną ilość połączeń telefonicznych, przejść na stronę internetową i wyznaczeń trasy dojazdu o 11 razy w porównaniu ze stanem początkowym wizytówki. Dzięki temu do salonu Pani Ewy zawitało wiele nowych klientek i mogła rozwinąć swoją firmę.

Zamawiam darmową wycenę
Efekty współpracy z Eva’s Beauty Room

Krótko o kliencie

Eva’s Beauty Room to profesjonalny salon kosmetyczny znajdujący się w Irlandii. Prowadzony jest przez Ewę Doszczak - doświdczoną i kompetentną kosmetyczkę, która regularnie się szkoli i poszerza swoje kompetencje. Pani Ewa wykonuje m.in. makijaże okazjonalne, do sesji zdjęciowych oraz wiele zabiegów na ciało i twarz.

Efekty współpracy z Agencją KS ⭐️

1000%

więcej wejść
na stronę

+50

połączeń
telefonicznych

2.5x

więcej
wyświetleń

Sytuacja wyjściowa

W momencie, gdy Pani Ewa się do nas zgłosiła, wizytówka znajdowała się poza pierwszą stroną wyników lokalnych (ponad 20 pozycja) niemal na wszystkie frazy kluczowe. W rezultacie użytkownicy mieli problem ze znalezieniem Eva’s Beauty Room, a profil odznaczał się bardzo małą ilością wyświetleń i znikomą ilością działań - nikt nie dzwonił!


Cele i oczekiwania

  • Wzrost ruchu na wizytówce Google
  • Wzrost pozycji na frazy biznesowe
  • Rozszerzenie widoczności
  • Zwiększenie konwersji

Problemy i wyzwania

Aby osiągnąć tak dobre efekty, musieliśmy wcześniej przejść niełatwą drogę. Podstawowym problemem, jaki napotkaliśmy, była niewielka ilość treści na wizytówce. Musieliśmy zoptymalizować informacje i w odpowiedni sposób skonfigurować m.in. kategorię. W kolejnych miesiącach regularnie uzupełnialiśmy profil o nowe treści na temat wykonywanych usług. W dalszym okresie działań zmagaliśmy się z niewielką ilością wzmianek o salonie w innych miejscach w sieci oraz z małą ilością opinii. Ostatnim wyzwaniem jest słaba jakość strony internetowej, które także ma wpływ na ostateczną pozycję wizytówki.

Wspinaczka na szczyt

Zrealizowane działania

Pierwsze miesiące działań na wizytówce poświęciliśmy treściom. Regularnie dodawaliśmy nowe wpisy, usługi i produkty, aby osoby, które wejdą na profil, mogły dowiedzieć się, jakie zabiegi oferowane są w salonie.

W kolejnym etapie prac szczególną uwagę skupiliśmy na pozyskaniu dobrych jakościowo katalogów NAP. Już dzięki tym dwóm podstawowym działaniom profil odnotował znaczne wzrosty.

Obecnie pracujemy nad zachęcaniem klientów do pozostawiania opinii - w tym celu wykonaliśmy dedykowany projekt makiety. Pod lupę wzięliśmy także stronę internetową, przygotowując jej szczegółowy audyt i sugerując poprawki.

  • Odpowiednie ustawienie i konfiguracja danych na wizytówce.
  • Uzupełnienie poszczególnych sekcji w treść.
  • Poprawa wizualna profilu.
  • Dodanie firmy do dobrych jakościowo katalogów NAP.
  • Przygotowanie projektu makiety do pozyskiwania opinii.
  • Wykonanie audytu strony internetowej i zasugerowanie poprawek.

Efekty współpracy

Pierwsze efekty naszej pracy były widoczne już po wykonaniu podstawowej optymalizacji wizytówki. Przed nią profil wyświetlał się około 10 razy dziennie, a raz na kilka dni jeden bądź dwóch użytkowników przechodziło na stronę internetową. Wizytówka nie odnotowywała żadnych połączeń telefonicznych ani wyznaczeń trasy dojazdu.

Już po pierwszych działaniach zaczęła wyświetlać się około 70 razy dziennie, a użytkownicy częściej zaczęli odwiedzać stronę internetową. Pojawiły się też pierwsze wyznaczenia trasy dojazdu.

Po roku intensywnych działań profil na wiele fraz znajduje się w Top 5. Dzięki temu widoczność wizytówki zwiększyła się ponad 2.5-krotnie, a ilość działań użytkowników znacznie się zagęściła. Każdego dnia użytkownicy wykonują średnio 5 działań, w których znajdują się nie tylko przejścia na stronę internetową, których jest najwięcej, ale także wyznaczenia trasy dojazdu, jak również połączenia telefoniczne. Możemy zaobserwować ponad 11-krotny wzrost ilości działań!

Do takiego wyniku przyczyniła się nie tylko poprawa pozycji wizytówki na frazy kluczowe, ale także jej odpowiednie uzupełnienie i poprawa wizualna. Dodatkowo to jeszcze nie koniec działań, przed nam dalszy ciąg pracy w zdobywaniu topowych pozycji i najlepszych wyników.


A co na to klient?

“Wcześniej telefon praktycznie nie dzwonił, a w statystykach widać było tylko znikomą ilość przejść na stronę internetową. Obecnie, z miesiąca na miesiąc otrzymuję coraz to więcej telefonów - w szczególności związanych z wykonaniem makijażu, co jest dla mnie bardzo ważne. Ilość przejść na stronę internetową także jest naprawdę imponująca!”

Ewa DoszczakEva’s Beauty Room
"Referencje

Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w internecie

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)

Sprawdź inne referencje

Dwukrotny wzrost działań klientów na wizytówce i poprawa widoczności

"Dzięki podjętym działaniom nasz serwis telefonów generuje większy ruch i jest zdecydowanie wyżej w lokalnym rankingu Google! Nie da się zaprzeczyć, że efekty są zdumiewające. Możemy zapewnić, że Agencja KS to naprawdę świetny partner biznesowy, którego darzymy wielkim zaufaniem."

PhoneFix
Albert Malik PhoneFix - Serwis Telefonów
Zobacz Case Study

11-krotne zwiększenie działań użytkowników na wizytówce Google

"Pani Joanna, podejmuje ogrom prac, aby profil przysparzał mi coraz to więcej Klientów. Mam poczucie, że przez cały czas ktoś czuwa nad profilem i go optymalizuje. Dodatkowo mogę liczyć na wsparcie w prowadzeniu innych kanałów m.in. strony internetowej."

Eva’s Beauty Room
Ewa Doszczak
Zobacz Case Study
(4.1/5), głosów: 7
Ocena strony:
Go Top