Aby zwiększyć skuteczność reklam tekstowych wyświetlanych na urządzeniach przenośnych:
- Skonstruuj tak treść reklamy, żeby wiersz 1 i 2 były osobnymi zdaniami i dobrze brzmiały także osobno, na wypadek, że AdWords nie wyświetli 2 wiersza.
- Zadbaj aby treść reklamy, a zwłaszcza wezwanie do działania było dopasowane do urządzenia (np. reklama kierowana na komputery może zawierać wezwanie do działania Zarezerwuj stolik - wyślij formularz!, natomiast reklama kierowana na urządzenia mobilne: Zadzwoń i zarezerwuj stolik!)
- Dodaj dedykowane na mobile rozszerzenia linków do podstron o długości 12 - 15 znaków.
- Dodaj rozszerzenie lokalizacji, objaśnień i połączeń - reklamy wyświetlane z rozszerzeniami osiągają wyższy współczynnik klikalności.
Twoje kampanie reklamowe Google Ads nie przynoszą zysków?
Zdaj się na specjalistów z Agencji KS!