Krótko o kliencie
Cyrulicy to polska marka specjalizująca się w produkcji przyjaznych środowisku ekologicznych kosmetyków dla mężczyzn do pielęgnacji zarostu. Podejście firmy opiera się na szczegółowym dopracowaniu – od opakowania po recepturę i nuty zapachowe. Oprócz sprzedaży internetowej firma oferuje sprzedaż hurtową dla salonów barberskich, sieci handlowych i sklepów.

Efekty współpracy z Agencją KS ⭐️
+267%
współczynnik konwersji w Google Ads+43%
wzrost sprzedaży w Social Mediach+225%
więcej fraz w Top3Sytuacja wyjściowa
Klient zgłosił się do KS po przykrych doświadczeniach przy współpracy z inną agencją. Niedostosowana pod SEO strona, liczne problemy techniczne, brak wartościowego contentu, czy niedziałające kampanie Ads sprawiły, że z miesiąca na miesiąc malała liczba zamówień, a pozycje na frazy kluczowe dla biznesu były odległe. Dodatkowo prężnie działająca na polu marketingu internetowego konkurencja, zostawiła Klienta w tyle.
Cele i oczekiwania
- Zwiększanie zasięgów
- Wzrost ruchu na stronie
- Zwiększenie konwersji sprzedażowych
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Zwiększenie ilości polubień i obserwujących
- Promocja nowych produktów
- Przyciąganie nowych klientów
Problemy i wyzwania
Google Ads
Prace nad zwiększaniem zasięgu marki to proces, który w przypadku płatnych działań reklamowych, stanowił wyzwanie, przede wszystkim ze względu na silną konkurencję. Dynamika rynku oraz zmieniające się trendy, zmuszały do bycia elastycznym. Dostosowaliśmy przekaz i reklamy do stale zmieniających się preferencji konsumentów.
Głównym wyzwaniem było dla nas wypromowanie marki oraz zwiększenie sprzedaży przez Social Media. Właściwy wybór grupy docelowej był tutaj kluczowy. Starannie przygotowane i skonfigurowane kampanie reklamowe umożliwiły osiągnięcie zadowalających rezultatów.
Pozycjonowanie sklepu
Główny problem stanowiły błędne działania poprzedniej Agencji: spamowanie słowami kluczowymi, thin content na stronach, chaotyczna struktura kategorii, źle dopasowane słowa kluczowe, brak planu na content marketing i pominięcie tego elementu w strategii. Wyzwaniem było również techniczne dostosowanie sklepu, aby spełniał wymagania Google pod kątem szybkości ładowania i innych kluczowych parametrów.
Zrealizowane działania
Google Ads
Sieć reklamową użyliśmy w celu promocji konkretnych produktów, nowości oraz ofert specjalnych.
Sieć wyszukiwań skupiliśmy się frazach brandowych oraz podstawowych kategoriach produktów.
Kampania Performance Max umożliwiła wyświetlanie reklam na wielu platformach, różnym grupom docelowym, na każdym etapie ich ścieżki zakupowej.
Kampania generująca popyt przekazała wartości oraz korzyści i co najważniejsze wykreowała potrzeby.
- Wybrane kampanie:
- Kampania w sieci wyszukiwań,
- Performance max,
- Kampanie display,
- Kampania generująca popyt.
- Kontrola wyników,
- Optymalizacja działań.
Działania w Social Mediach skupiały się na zwiększeniu sprzedaży, zasięgu profilu oraz na przekierowaniu odbiorców do strony internetowej. Nasza komunikacja koncentrowała się również na promowaniu nowych produktów podczas ich premiery. Razem przeprowadziliśmy wiele udanych akcji promocyjnych.
- Stała analiza i optymalizacja kampanii Facebook Ads,
- Kampanie remarketingowe,
- Reklamy z celem sprzedaż i ruch.
Pozycjonowanie sklepu
Intensywne działania mające na celu poprawę wyglądu i funkcjonalności strony prowadzone były równolegle z działaniami programistycznymi, co pozwoliło w krótkim czasie poprawić pozycje. Stworzenie planu na artykuły blogowe, regularne publikacje na blogu i optymalizacja istniejących artykułów, pozwoliły zwiększyć ruch organiczny z tego kanału. Analiza UX i wprowadzenie zmian ułatwiły nawigację i uprościły ścieżkę zakupową, a prowadzone działania link buildingowe, pozwoliły zwiększyć autorytet domeny, a także świadomość marki.
- usystematyzowanie struktury kategorii,
- stworzenie zoptymalizowanych opisów na kategorie i produkty,
- rozwój content marketingu,
- dostosowanie strony pod kątem UX,
- poprawa parametrów technicznych,
- prowadzenie świadomego i wartościowego link buildingu.
Efekty współpracy
Google Ads
Optymalizacja działań promocyjnych oraz wykorzystanie potencjału kampanii Google Ads przyczyniła się do stopniowych i regularnych wzrostów wielu parametrów i wskaźników. Praca nad zwiększeniem współczynnika klikalności reklam, odpowiednia rozbudowa kampanii oraz staranne prace optymalizacyjne przyniosły zamierzone efekty tych działań. W roku 2023 osiągnęliśmy wzrost ctr reklam 18,2% oraz wzrost współczynnika konwersji 267,06%.
Nadrzędny cel działań, czyli zwiększenie konwersji sprzedażowych to ich wzrost o 90%. Roas z poziomu 3,59 przyjął wartość 5,10.
Odpowiednio skonfigurowane kampanie Facebook Ads pozwoliły na znaczne zwiększenie sprzedaży oraz rozpoznawalności marki w Social Mediach. Przygotowane kreacje reklamowe przypadły do gustu odbiorcom, o czym świadczą dobre wyniki. W przeciągu ostatnich miesięcy uzyskaliśmy ponad 500 zakupów z reklam. Profil osiągnął zasięg 943 tys.

Pozycjonowanie sklepu
Kompleksowe działania optymalizacyjne pozwoliły zwiększyć widoczność oraz ruch organiczny, a także uskutecznić konwersję. W stosunkowo krótkim okresie udało się naprawić błędy wynikające z błędów poprzedniej agencji, wyprzedzić konkurencję i znacznie zwiększyć ilość zamówień. Dziś marka Cyrulicy jest rozpoznawalna i wyznacza trendy w branży męskiej pielęgnacji.
Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w internecie
Zamów bezpłatną wycenę!
Sprawdź inne referencje
11-krotne zwiększenie działań użytkowników na wizytówce Google
"Pani Joanna, podejmuje ogrom prac, aby profil przysparzał mi coraz to więcej Klientów. Mam poczucie, że przez cały czas ktoś czuwa nad profilem i go optymalizuje. Dodatkowo mogę liczyć na wsparcie w prowadzeniu innych kanałów m.in. strony internetowej."
Dwa razy więcej telefonów i rezerwacji wizyt!
"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Agencją KS. Już na samym początku spotkaliśmy się z profesjonalną obsługą. [...] Efekty pracy są nie do podważenia. Agencję KS darzymy ogromnym zaufaniem i mamy świadomość, że nasza firma jest pod stałą opieką profesjonalistów."