Krótko o kliencie
Hundstaff tworzy akcesoria premium dla silnych psów. Rzemieślniczą produkcję prowadzą w polskim zakładzie, gdzie akcesoria wykonywane są ręcznie z dbałością o każdy detal.
Wytrzymałość, wygoda i bezpieczeństwo to priorytety, jednak marka nie zapomniała również, by zadbać o unikatowy design i praktyczne rozwiązania.

Efekty współpracy z Agencją KS ⭐️
7,22
średni ROAS z Google Ads+200
komentarzy ze zdjęciami i opiniami+122%
większy płatny zasięg na FBSytuacja wyjściowa
Klient zgłosił się do nas w drugiej połowie 2022 roku z chęcią promocji nowego sklepu w Google Ads na terenie Polski.
W pierwszej kolejności wykonaliśmy audyt sklepu, który wykazał obszary do zmiany, które klient mógł samodzielnie wprowadzić jak zmiany nagłówków produktów.
Po wprowadzeniu zmian rozpoczęliśmy współpracę w grudniu 2022 r. od promocji sklepu w Google Ads, następnie w marcu 2023 r. klient zdecydował się na poszerzenie działań o płatne reklamy w Social Mediach.
Cele i oczekiwania
- Wzrost ruchu na stronie
- Poszerzenie znajomości marki na rynku polskim
- Stały wzrost sprzedaży produktów
Problemy i wyzwania
Wyzwanie, jakie stało przed nami to przekonanie miłośników psów do ceny produktów, która na rynku należała do jednych z wyższych.
Podkreślenie jakości wykonania, bardzo dobry materiał reklamowy i precyzyjnie dopasowana grupa odbiorców pozwoliła w szybki sposób uzyskać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.
Zrealizowane działania
Google Ads
Do promocji oferty klienta wybraliśmy kampanie Performance Max, która przy użyciu feed'a produktowego zapewniła wyświetlanie produktów w sieci zakupowej.
W sieci wyszukiwań skupiliśmy się na frazach brandowych, które wraz ze wzrostem znajomości marki zyskiwały na sile i uzyskiwały rekordowe zwroty.
Sieć reklamowa została wykorzystana do promocji ofert specjalnych, prezentacji nowości i remarketingu.
Social Media.
Działania w Social Mediach również skupiały się na kampaniach sprzedażowych. Format reklamowy - kolekcja - pozwolił na prezentacje zarówno produktów jak i filmu reklamowego przy pomocy jednej kreacji.
Posty statyczne i karuzele zostały wykorzystane w kampaniach z celem poszerzenia znajomości marki i zwiększania ruchu na stronie.
Google Ads
- Stała optymalizacja konta Google Ads
- Wybrane sieci reklamowego:
- Performance Max
- Sieć wyszukiwań
- Sieć reklamowa
Social Media
- Kampanie sprzedażowe oparte na sprzedaży z katalogu
- Wspierające kampanie z użyciem celu Ruch i Zasięg
- Wideo materiał reklamowy przedstawiający zalety produktu
Efekty współpracy
Google Ads
Wykorzystując potencjał Google Ads do promocji marki jak i sprzedaży produktów przez 10 msc współpracy osiągnęliśmy średni zwrot miesięczny na poziomie 7,22 i dotarliśmy do ponad 115 000 nowych użytkowników.
Social Media
Wykorzystując do promocji materiał wideo, który przedstawiał produkty w akcji, udało się w szybki sposób uzyskać zaufanie nowych klientów. Ich pozytywne opinie po użytkowaniu produktów Hundstaff przekonywały niezdecydowanych, dzięki czemu sprzedaż i pozycja marki ciągle się umacnia.
A co na to klient?
Nawiązaliśmy współpracę z Agencją KS Sp. z o.o. w grudniu 2022 roku. Rozpoczęliśmy od płatnych kampanii w Google Ads, a następnie w marcu 2023 roku poszerzyliśmy obsługę o płatne kampanie w mediach społecznościowych.
Opiekę nad reklamami sprawowała Karolina Pietruś, która wprowadziła nowe rozwiązania do kampanii, rekomendowała najlepsze kreacje reklamowe i czuwała nad analizą danych.
Rekomendujemy współpracę z Agencją KS Sp. z o.o.

Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w internecie
Zamów bezpłatną wycenę!
Sprawdź inne referencje
Jak pomogliśmy zbudować markę w branży cateringowej?
"Z przyjemnością polecam Łukasza Żebrackiego, który przez ostatnie 2 lata był odpowiedzialny za projektowanie materiałów dla naszej firmy. Jego kreatywność, umiejętności projektowe oraz zaangażowanie mają ogromny wpływ na nasz sukces w zakresie wizerunku i marketingu..."
Zwiększenie przychodu o 38%
"Na współprace z Agencją KS Sp. z.o.o. zdecydowaliśmy się w czerwcu 2022 r. Od początku jej trwania odnotowujemy wzrost transakcji zarówno w sklepie e-commerce, jak i poza nim."