
Paulina Żarnowska
COO
Z agencją KS związana od 2016 roku.
Odpowiada za planowanie strategii i wdrażanie ciekawego contentu oraz prowadzenie płatnych kampanii reklamowych. Wraz ze świetnym teamem potrafi stworzyć spójny i atrakcyjny przekaz tekstowy oraz graficzny zarówno dla Klientów B2C jak i B2B. Stale śledzi nowości z branży social media i Google Ads, testuje nowe rozwiązania, co przekłada się na wysoką skuteczność prowadzonych działań.
Moje publikacje

18 najczęściej popełnianych błędów w kampaniach PPC
Uruchomienie płatnych kampanii w Google Ads jak i na Facebooku, który jest wciąż najchętniej wybieranym kanałem do promocji w Social Mediach, to jedne z...
Przeczytaj artykuł >>
Targetowanie reklam na Facebooku
Płatne kampanie na Facebooku to jeden z najpopularniejszych form reklamy, zarówno w przypadku firm oferujących produkty jak i usługi. Umożliwiają stosunkowo...
Przeczytaj artykuł >>
Jak uruchomić kampanię na Facebooku - krok po kroku
Media społecznościowe z miesiąca na miesiąc stają się coraz chętniej wybieranym kanałem promocji i sposobem dotarcia do nowych Klientów dla wielu firmy i...
Przeczytaj artykuł >>