
5 niestandardowych sposobów na zdobycie linków
Pozycjonując frazy konkurencyjne, trzeba szukać nisz, które pozwolą na znalezienie wartościowej przestrzeni do linkowania. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów na...

Pillar Page - jak zorganizować treści na stronie internetowej
Algorytmy wyszukiwarki Google bardzo często ulegają zmianom, by jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwania do zapytania użytkownika. Dlatego od jakiegoś czasu zaleca...

Co to jest Duplicate Content i jak wpływa na pozycjonowanie?
Na dobrą pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce ma wpływ wiele czynników. Optymalizacja strony pod kątem SEO polega także na naprawieniu błędów,...

SEO i UX – dlaczego para doskonała?
Google już od dłuższego czasu poprzez liczne aktualizacje algorytmu pokazuje, jak ważne są dla niego potrzeby użytkownika – dając nam do zrozumienia, że procesy...

Najważniejsze narzędzia SEO, które każdy specjalista powinien znać!
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że pozycjonowanie stron internetowych to skomplikowane zajęcie. Dobry pozycjoner musi mieć nie tylko dużą wiedzę i umiejętności,...

Do kliknięcia jeden krok, czyli 13 sposobów na skuteczne call to action (CTA)
Współczesny marketing internetowy coraz mocniej opiera się na kliknięciach. Samo wyświetlenie danego przekazu daje niewiele lub nawet nic nie znaczy. W zalewie,...