Copywriting Blog

Chcesz wiedzieć, jak stworzyć efektywną treść na Twojej stronie internetowej? Szukasz porad na temat prowadzenia bloga? Jesteś we właściwym miejscu! Zanurz się z nami w fascynujący świat content marketingu i poznaj tajniki tworzenia treści przyciągających użytkowników na strony WWW!

Na naszym blogu dzielimy się różnoraką wiedzą związaną z pisaniem i szeroko pojętym marketingiem treści. Znajdziesz informacje m.in. o tym, dlaczego właściwe przygotowanie tekstu ma duże znaczenie, od czego zacząć tworzenie treści umieszczanych na stronach internetowych, jakich błędów unikać podczas pisania na blogi i strony usługowe/produktowe, jakie korzyści możesz czerpać z profesjonalnie przygotowanego copywritingu, czy jak wygląda praca copywritera „od środka”. Przedstawiamy na nim również praktyczne porady, przydatne narzędzia zwiększające produktywność, z których na co dzień korzystają copywriterzy, a także nowinki i ciekawostki ze świata content marketingu oraz najnowsze trendy branży copywriterskiej.

Zasady SEO copywritingu

Zasady SEO copywritingu

SEO copywriting to specjalistyczna forma tworzenia treści, która łączy w sobie umiejętności copywritingu i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych....

Przeczytaj artykuł >>
Język korzyści w marketingu

Język korzyści w marketingu

Dynamiczny rozwój świata marketingu, biznesu i innowacji, niesie za sobą coraz większą konkurencyjność. Umiejętność przekonania Klienta do skorzystania z...

Przeczytaj artykuł >>
Storytelling - opowiedz o swoim produkcie tak, aby każdy chciał go kupić

Storytelling - opowiedz o swoim produkcie tak, aby każdy chciał go kupić

Dobra opowieść potrafi poruszyć serca i umysły. Ta fraza, choć banalna, doskonale oddaje wpływ, jaki może mieć opowiadanie historii. Dobrze skonstruowana opowieść...

Przeczytaj artykuł >>
Jak tworzyć treści na stronę internetową? Poznaj najważniejsze zasady

Jak tworzyć treści na stronę internetową? Poznaj najważniejsze zasady

Tworzenie treści na strony internetowe jest wyjątkową częścią budowania strategii content marketingowej. Prowadząc stronę internetową, niewątpliwie chcesz dotrzeć...

Przeczytaj artykuł >>
Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO

Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO

Popularność Content Marketingu w ostatnich latach znacząco wzrosła. Wartościowe i dobrze zoptymalizowane teksty, publikowane na blogach firmowych, to dla...

Przeczytaj artykuł >>
Optymalizacja artykułów na blogu firmowym

Optymalizacja artykułów na blogu firmowym

O tym dlaczego Content Marketing jest ważny i jak prowadzić bloga firmowego już pisaliśmy. W moim poprzednim wpisie opowiedziałam o podstawowych czynnościach...

Przeczytaj artykuł >>
Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?

Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?

E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce...

Przeczytaj artykuł >>
Evergreen content

Evergreen content

Publikowanie treści na stronach internetowych, ma wpływ nie tylko na wysokość pozycji w wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim stanowi dla odbiorcy źródło...

Przeczytaj artykuł >>
Content is king - Dlaczego treści są aż tak ważne?

Content is king - Dlaczego treści są aż tak ważne?

Każdego dnia w internecie pojawia się oszałamiająca ilość treści - przykładowo, co minutę Tweeter odnotowuje ponad 440 tys. tweetów, na Instagramie przybywa...

Przeczytaj artykuł >>
Duplicate content czym jest i jak go uniknąć

Duplicate content czym jest i jak go uniknąć

Z punktu widzenia Google zapisywanie kopii - indeksowanie tych samych treści kilkaset, kilkadziesiąt czy nawet kilka razy jest nieoptymalne. Trudno znaleźć powieloną...

Przeczytaj artykuł >>
Co to jest Landing Page

Co to jest Landing Page

Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...

Przeczytaj artykuł >>

Solidna dawka wiedzy o copywritingu bliżej niż myślisz

Copywriting to bardzo ważna część marketingu internetowego - treści stały się w ostatnich latach jednym z ważniejszych czynników rankingowych w wyszukiwarce Google. Choć z pozoru może się wydawać, że praca copywriterów to tylko „pisanie tekstów pod słowa kluczowe”, dzięki umiejętnemu tworzeniu treści można nie tylko przyciągnąć ruch na swoją stronę internetową, ale także zwiększyć świadomość marki wśród internautów oraz budować opinię eksperta w swojej dziedzinie i dotrzeć do właściwego odbiorcy.

Bez względu na to, czy działasz na rynku lokalnym, czy chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców, znajdziesz tutaj wszystko, co będzie Ci niezbędne, by Twoje teksty zyskały moc przyciągania uwagi klientów i były zauważalne w internecie. Każdy zamieszczony tutaj tekst powstał z pasją i odpowiada na konkretne pytanie - nasze treści bez wątpienia pomogą Ci oswoić się ze światem copywritingu, rozwinąć swoje umiejętności i pisać treści, które nie zaginą w odmętach internetu oraz przekażą dokładnie to, co chcesz powiedzieć.

Dlaczego ot tak dzielimy się sekretami skutecznych treści sprzedażowych? To proste - zależy nam na tym, aby Twoje teksty prezentowały wysoki poziom i spełniały najważniejsze cele Twojej marki. Z każdego publikowanego tutaj artykułu dowiesz się, czym kierować się przy pisaniu, jak tworzyć treści zachęcające do skorzystania z oferowanych usług/produktów, a przede wszystkim - jak przygotować treść, którą potencjalni klienci (i nie tylko) chętnie przeczytają.

Sprawdź, jak sprawnie poruszać się w świecie content marketingu e-commerce i poznaj tajniki tworzenia treści, które wspomogą pozycjonowanie strony, a przy tym będą łatwe w odbiorze i w pełni zrozumiałe dla Twojej grupy docelowej! Serdecznie zapraszamy do czytania.

Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.6/5), głosów: 9
Ocena strony:
Go Top