Na naszym blogu dzielimy się różnoraką wiedzą związaną z pisaniem i szeroko pojętym marketingiem treści. Znajdziesz informacje m.in. o tym, dlaczego właściwe przygotowanie tekstu ma duże znaczenie, od czego zacząć tworzenie treści umieszczanych na stronach internetowych, jakich błędów unikać podczas pisania na blogi i strony usługowe/produktowe, jakie korzyści możesz czerpać z profesjonalnie przygotowanego copywritingu, czy jak wygląda praca copywritera „od środka”. Przedstawiamy na nim również praktyczne porady, przydatne narzędzia zwiększające produktywność, z których na co dzień korzystają copywriterzy, a także nowinki i ciekawostki ze świata content marketingu oraz najnowsze trendy branży copywriterskiej.
Newsletter - co to jest i jak go stworzyć?
E-mail marketing cieszy się obecnie dość sporym zainteresowaniem. Co więcej, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że znajduje się w ścisłej czołówce...
Jakie są wady i zalety reklamy internetowej?
Reklama internetowa stała się nieodłącznym elementem współczesnego marketingu i jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do szerokiego grona...
Zasady SEO copywritingu
SEO copywriting to specjalistyczna forma tworzenia treści, która łączy w sobie umiejętności copywritingu i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych....
Język korzyści w marketingu
Dynamiczny rozwój świata marketingu, biznesu i innowacji, niesie za sobą coraz większą konkurencyjność. Umiejętność przekonania Klienta do skorzystania z...
Storytelling - opowiedz o swoim produkcie tak, aby każdy chciał go kupić
Dobra opowieść potrafi poruszyć serca i umysły. Ta fraza, choć banalna, doskonale oddaje wpływ, jaki może mieć opowiadanie historii. Dobrze skonstruowana opowieść...
Jak tworzyć treści na stronę internetową? Poznaj najważniejsze zasady
Tworzenie treści na strony internetowe jest wyjątkową częścią budowania strategii content marketingowej. Prowadząc stronę internetową, niewątpliwie chcesz dotrzeć...
Jak prowadzić bloga firmowego - Wpływ content marketingu na SEO
Popularność Content Marketingu w ostatnich latach znacząco wzrosła. Wartościowe i dobrze zoptymalizowane teksty, publikowane na blogach firmowych, to dla...
Optymalizacja artykułów na blogu firmowym
O tym dlaczego Content Marketing jest ważny i jak prowadzić bloga firmowego już pisaliśmy. W moim poprzednim wpisie opowiedziałam o podstawowych czynnościach...
Evergreen content
Publikowanie treści na stronach internetowych, ma wpływ nie tylko na wysokość pozycji w wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim stanowi dla odbiorcy źródło...
Content is king - Dlaczego treści są aż tak ważne?
Każdego dnia w internecie pojawia się oszałamiająca ilość treści - przykładowo, co minutę Tweeter odnotowuje ponad 440 tys. tweetów, na Instagramie przybywa...
Duplicate content czym jest i jak go uniknąć
Z punktu widzenia Google zapisywanie kopii - indeksowanie tych samych treści kilkaset, kilkadziesiąt czy nawet kilka razy jest nieoptymalne. Trudno znaleźć powieloną...
Co to jest Landing Page
Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...
Solidna dawka wiedzy o copywritingu bliżej niż myślisz
Copywriting to bardzo ważna część marketingu internetowego - treści stały się w ostatnich latach jednym z ważniejszych czynników rankingowych w wyszukiwarce Google. Choć z pozoru może się wydawać, że praca copywriterów to tylko „pisanie tekstów pod słowa kluczowe”, dzięki umiejętnemu tworzeniu treści można nie tylko przyciągnąć ruch na swoją stronę internetową, ale także zwiększyć świadomość marki wśród internautów oraz budować opinię eksperta w swojej dziedzinie i dotrzeć do właściwego odbiorcy.
Bez względu na to, czy działasz na rynku lokalnym, czy chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców, znajdziesz tutaj wszystko, co będzie Ci niezbędne, by Twoje teksty zyskały moc przyciągania uwagi klientów i były zauważalne w internecie. Każdy zamieszczony tutaj tekst powstał z pasją i odpowiada na konkretne pytanie - nasze treści bez wątpienia pomogą Ci oswoić się ze światem copywritingu, rozwinąć swoje umiejętności i pisać treści, które nie zaginą w odmętach internetu oraz przekażą dokładnie to, co chcesz powiedzieć.
Dlaczego ot tak dzielimy się sekretami skutecznych treści sprzedażowych? To proste - zależy nam na tym, aby Twoje teksty prezentowały wysoki poziom i spełniały najważniejsze cele Twojej marki. Z każdego publikowanego tutaj artykułu dowiesz się, czym kierować się przy pisaniu, jak tworzyć treści zachęcające do skorzystania z oferowanych usług/produktów, a przede wszystkim - jak przygotować treść, którą potencjalni klienci (i nie tylko) chętnie przeczytają.
Sprawdź, jak sprawnie poruszać się w świecie content marketingu e-commerce i poznaj tajniki tworzenia treści, które wspomogą pozycjonowanie strony, a przy tym będą łatwe w odbiorze i w pełni zrozumiałe dla Twojej grupy docelowej! Serdecznie zapraszamy do czytania.