Jak zwiększyć Autorytet Domeny?
Firma MOZ nie udostępnia publicznie swojego algorytmu, wiemy jedynie, że aby poprawić wskaźnik Domain Authority, należy zadbać o profil linków przychodzących do strony WWW oraz poprawić ogólne SEO witryny.
Warto pamiętać, że wynik Domain Authority podobnie jak Domain Rating (DR) jest wskaźnikiem logarytmicznym, oznacza to, że różnica między DR 55-57 jest znacznie większa niż między 22-27. Im wyższy poziom DA, tym trudniej będzie nam osiągnąć kolejny poziom. Obok DA często wymieniany jest również parametr Page Authority, jest to wskaźnik konkurencyjności danej podstrony.
Jak sprawdzić Domain Authority?
Istnieje kilka narzędzi, którymi możemy sprawdzić wynik DA. Najlepiej używać do tego narzędzi udostępnionych przez MOZ. Na ich stronie (moz.com/domain-analysis) mamy dostęp do darmowego narzędzia do audytu strony. Możemy również pobrać MozBar — bezpłatnie rozszerzenie do przeglądarki Chrome.
Domain Authority jest bardzo przydatnym wskaźnikiem w branży SEO obok takich wskaźników jak: URL Rating (UR), Domain Rating (DR), Citation Flow (CF) oraz Trust Flow (TF).
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Link building - o czym warto wiedzieć?
Link Building to proces wchodzący w skład pozycjonowania, który skupia się na pozyskiwaniu linków z innych domen oraz jest jednym z najważniejszych...
Przeczytaj artykuł >>Skuteczny link building
Link building to pojęcie, które dla zwykłego zjadacza chleba wygląda zapewne dość abstrakcyjnie, dla posiadacza strony internetowej czy bloga to sprawa życia i...
Przeczytaj artykuł >>