Co to jest SEMrush – Definicja

SEMrush to jedno z najpopularniejszych narzędzi SEO na rynku. Dzięki niemu możemy przeprowadzić analizę słów kluczowych i zbadać konkurencję. Narzędzie pozwala na zbadanie linków wychodzących i przychodzących oraz monitorowanie słów kluczowych. Przeprowadza także podstawową analizę marketingową oraz bada widoczność witryny w sieci.

Co to jest SEMrush?

Co umożliwia SEMrush

Funkcjami narzędzia SEMrush są między innymi:

  • analiza backlinków
  • raportowanie wyników organicznych i płatnych wyników wyszukiwania, 
  • przeglądanie analizy wyświetleń, 
  • porównywanie domen, 
  • odkrywanie nowych słów kluczowych,
  • analiza fraz już używanych na stronie internetowej.

Narzędzie również potrafi wygenerować propozycje na słowa kluczowe dla najważniejszych wyrażeń. SEMrush umożliwia przeprowadzanie audytów SEO, identyfikuje błędy techniczne i pomaga w optymalizacji treści — wszystko po to, by uzyskać lepsze wyniki w pozycjonowaniu.

SEMrush zawiera kilka narzędzi do link buildingu między innymi:

  • Backlink Analytics — pozwala na szybką analizę linków zwrotnych oraz porównanie profili linków, a także na śledzenie linków zwrotnych dla dowolnej domeny
  • Backlink Audit — pozwala na audyt profilu linków zwrotnych dla określonej domeny, dzięki czemu można sprawdzić, które linki mogą mieć negatywny lub pozytywny wpływ na rankingi.
  • Link Building Tool — bardzo wygodne narzędzie do budowania linków, w którym można gromadzić listę tworzenia linków dla określonej domeny. Narzędzie pozwala na łatwe przeprowadzenie analizy konkurencji, a przejrzysty panel zarządzania umożliwia prowadzenia kampanii w celu pozyskania potencjalnych linków.
  • Bulk Analysis — to narzędzie SEO pozwala na masową analizę linków zwrotnych. Do jednorazowej analiza umożliwia wprowadzenie maksymalnie 200 linków — wyniki można wyeksportować do CSV lub XLSX.

SEMrush posiada również narzędzia do Content marketingu, które umożliwiają planowanie treści, wyszukiwanie tematów, wygenerowanie briefu czy też przeprowadzenie audytu treści. Dodatkowo narzędzie "SEO Writing Assistant" pozwala na zoptymalizowanie treści przed publikacją, dzięki czemu będą one lepiej wpasowywać się w oczekiwania wyszukiwarek. Przy pomocy tego asystenta można również sprawdzić unikalność treści.

SEMrush czy warto?

Dzięki SEMrush specjaliści SEO i właściciele stron internetowych uzyskują dostęp do narzędzia, które oferuje zaawansowane funkcje analityczne, umożliwiające lepszą optymalizację stron internetowych pod kątem SEO oraz bardziej efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi. SEMrush jest narzędziem, które pozwala na prowadzenie kompleksowej analizy i planowania działań SEO, co pozwala na poprawienie pozycji w wynikach wyszukiwania i zwiększenie ruchu organicznego na stronie internetowej.

Cennik SEMrush rozpoczyna się od $119,95 za miesiąc, a najwyższy pakiet Business to koszt $449,95 za miesiąc. Dodatkowo można skorzystać z okresu próbnego — 7 dni za darmo — aby ocenić potencjał oraz funkcjonalność SEMrush.

Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4.7/5), głosów: 29
Ocena strony:
Link Building Specialist

Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!

Skontaktuj się z nami

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Twoja zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do obsługi Twojego zapytania ofertowego. Na podstawie wyrażonej zgody możemy kontaktować się z Tobą za pośrednictwem e-maila w celach marketingowych lub telefonu w celu obsługi Twojego zapytania ofertowego. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o., z siedzibą w Gorzycach 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy przestrzeganie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz Prawa komunikacji elektronicznej, w tym prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności), a także cofnięcia zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketing bezpośredni. (zwiń)

Menu dostępności

Profile ułatwień dostępu

Opcje ułatwień dostępu

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.