Co to jest SEMrush – Definicja

SEMrush to jedno z najpopularniejszych narzędzi SEO na rynku. Dzięki niemu możemy przeprowadzić analizę słów kluczowych i zbadać konkurencję. Narzędzie pozwala na zbadanie linków wychodzących i przychodzących oraz monitorowanie słów kluczowych. Przeprowadza także podstawową analizę marketingową oraz bada widoczność witryny w sieci.

Co to jest SEMrush?

Co umożliwia SEMrush

Funkcjami narzędzia SEMrush są między innymi:

  • analiza backlinków
  • raportowanie wyników organicznych i płatnych wyników wyszukiwania, 
  • przeglądanie analizy wyświetleń, 
  • porównywanie domen, 
  • odkrywanie nowych słów kluczowych,
  • analiza fraz już używanych na stronie internetowej.

Narzędzie również potrafi wygenerować propozycje na słowa kluczowe dla najważniejszych wyrażeń. SEMrush umożliwia przeprowadzanie audytów SEO, identyfikuje błędy techniczne i pomaga w optymalizacji treści — wszystko po to, by uzyskać lepsze wyniki w pozycjonowaniu.

SEMrush zawiera kilka narzędzi do link buildingu między innymi:

  • Backlink Analytics — pozwala na szybką analizę linków zwrotnych oraz porównanie profili linków, a także na śledzenie linków zwrotnych dla dowolnej domeny
  • Backlink Audit — pozwala na audyt profilu linków zwrotnych dla określonej domeny, dzięki czemu można sprawdzić, które linki mogą mieć negatywny lub pozytywny wpływ na rankingi.
  • Link Building Tool — bardzo wygodne narzędzie do budowania linków, w którym można gromadzić listę tworzenia linków dla określonej domeny. Narzędzie pozwala na łatwe przeprowadzenie analizy konkurencji, a przejrzysty panel zarządzania umożliwia prowadzenia kampanii w celu pozyskania potencjalnych linków.
  • Bulk Analysis — to narzędzie SEO pozwala na masową analizę linków zwrotnych. Do jednorazowej analiza umożliwia wprowadzenie maksymalnie 200 linków — wyniki można wyeksportować do CSV lub XLSX.

SEMrush posiada również narzędzia do Content marketingu, które umożliwiają planowanie treści, wyszukiwanie tematów, wygenerowanie briefu czy też przeprowadzenie audytu treści. Dodatkowo narzędzie "SEO Writing Assistant" pozwala na zoptymalizowanie treści przed publikacją, dzięki czemu będą one lepiej wpasowywać się w oczekiwania wyszukiwarek. Przy pomocy tego asystenta można również sprawdzić unikalność treści.

SEMrush czy warto?

Dzięki SEMrush specjaliści SEO i właściciele stron internetowych uzyskują dostęp do narzędzia, które oferuje zaawansowane funkcje analityczne, umożliwiające lepszą optymalizację stron internetowych pod kątem SEO oraz bardziej efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi. SEMrush jest narzędziem, które pozwala na prowadzenie kompleksowej analizy i planowania działań SEO, co pozwala na poprawienie pozycji w wynikach wyszukiwania i zwiększenie ruchu organicznego na stronie internetowej.

Cennik SEMrush rozpoczyna się od $119,95 za miesiąc, a najwyższy pakiet Business to koszt $449,95 za miesiąc. Dodatkowo można skorzystać z okresu próbnego — 7 dni za darmo — aby ocenić potencjał oraz funkcjonalność SEMrush.

Ostatnia modyfikacja: 2023-05-19 14:24:02

Czy ta definicja była dla Ciebie pomocna?

(4/5), głosów: 2
Ocena strony:
Link Building Specialist
LinkedIn

Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!

Zamów bezpłatną ofertę

Zamów bezpłatną wycenę!

(czytaj więcej) Na podstawie tej zgody będziemy mogli skontaktować się z Tobą za pośrednictwem np. telefonu czy poczty elektronicznej w celu obsługi przez nas twojego zapytania. Administratorem Twoich danych osobowych jest KS Sp. z o.o. Gorzyce 141, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852338589. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności). (zwiń)
Go Top