Korzyści z linków nofollow
Użycie atrybutu rel nofollow jest zasadne w sytuacji, kiedy nie chcemy dzielić się mocą swojej strony z innymi, a więc np. w komentarzach na blogach, serwisach, forach i innych miejscach, skąd łatwo byłoby manipulować linkami. Jest to swoiste zabezpieczenie przed spamem i niechcianym dzieleniem się "link juice". Atrybutem nofollow oznacza się również linki o mniejszym znaczeniu dla SEO w obrębie własnej witryny (polityka prywatności, regulaminy, strona rejestracji itp.).
Warto wiedzieć, iż wykorzystanie linku nofollow, może przynieść realne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na stronie, do której prowadzi.
Nofollow a profil linków
Profil linków strony powinien być jak najbardziej naturalny, a przy tym zróżnicowany, dlatego należy utrzymywać optymalną ilość zarówno odnośników dofollow, jak i nofollow. Te drugie mają więc spore znaczenie w skutecznych działaniach SEO, a ich pozyskiwanie jest częścią świadomego Link Buildingu.
Oznaczenie atrybutu nofollow w kodzie
< a href=”https://ks.pl/” rel=”nofollow” >Link< /a >
Ostatnia modyfikacja: 2022-11-22 14:11:27
Chcesz zarabiać więcej pozyskując klientów z Internetu? Skontaktuj się z nami!