Korzyści z linków nofollow
Użycie atrybutu rel nofollow jest zasadne w sytuacji, kiedy nie chcemy dzielić się mocą swojej strony z innymi, a więc np. w komentarzach na blogach, serwisach, forach i innych miejscach, skąd łatwo byłoby manipulować linkami. Jest to swoiste zabezpieczenie przed spamem i niechcianym dzieleniem się "link juice". Atrybutem nofollow oznacza się również linki o mniejszym znaczeniu dla SEO w obrębie własnej witryny (polityka prywatności, regulaminy, strona rejestracji itp.).
Warto wiedzieć, iż wykorzystanie linku nofollow, może przynieść realne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na stronie, do której prowadzi.
Nofollow a profil linków
Profil linków strony powinien być jak najbardziej naturalny, a przy tym zróżnicowany, dlatego należy utrzymywać optymalną ilość zarówno odnośników dofollow, jak i nofollow. Te drugie mają więc spore znaczenie w skutecznych działaniach SEO, a ich pozyskiwanie jest częścią świadomego Link Buildingu.
Oznaczenie atrybutu nofollow w kodzie
< a href=”https://ks.pl/” rel=”nofollow” >Link< /a >
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
5 niestandardowych sposobów na zdobycie linków
Pozycjonując frazy konkurencyjne, trzeba szukać nisz, które pozwolą na znalezienie wartościowej przestrzeni do linkowania. Jak to zrobić? Oto 5 sposobów na...
Przeczytaj artykuł >>Skuteczny link building
Link building to pojęcie, które dla zwykłego zjadacza chleba wygląda zapewne dość abstrakcyjnie, dla posiadacza strony internetowej czy bloga to sprawa życia i...
Przeczytaj artykuł >>Budowa zaplecza SEO... czyli linkbuilding dla strony www
Zaplecze SEO - Pojęcie jest kontrowersyjne ze względu na fakt, że jest interpretowane na różne sposoby. Pierwszy jest ściśle powiązany z terminologią "black...
Przeczytaj artykuł >>