Opcje tworzenia kampanii Performance Max
Tworzenie kampanii Performance Max nie różni się niczym od przygotowania zwykłej kampanii w sieci reklamowej. W celu pełnego wykorzystania możliwości kampanii typu Performance Max możliwe jest dodanie do 20 grafik, maksymalnie 5 logotypów i 5 filmów, 5 nagłówków po maks. 30 znaków, 5 długich nagłówków po 90 znaków oraz teksty reklam — jedna w ilości 60 znaków i cztery do 90 znaków. Dodaje się również końcowy adres URL oraz nazwę firmy. Jest też możliwość wybrania wezwania do działania (CTA).
Kampanie Performance Max można tworzyć:
- jako samą reklamę w sieci wyszukiwań, reklamową i YouTube,
- jako samą reklamę zakupową podpinając tylko feed produktowy bez grafik i treści reklamowych,
- jako całość, czyli połączenie kampanii w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, YouTube oraz kampanii produktowej.
Jak optymalizować kampanie Performance Max?
Jest to kampania inteligentna, a co za tym idzie, do wyboru są tylko dwie opcje ustalania stawek:
- maksymalizacja liczby konwersji,
- maksymalizacja wartości konwersji.
Sygnały dotyczące odbiorców ułatwią naukę i docieranie do odpowiedniej grupy klientów. Istnieje możliwość podpięcia własnych segmentów danych.
Nowy typ kampanii Google, jakim jest Performance Max, sam dobiera, po jakich słowach kluczowy będą wyświetlać się reklamy i w jakim kanale reklamowym. Sam również dobiera najodpowiedniejsze adresy URL.
Dobre praktyki w kampaniach Performance Max
Tworząc kampanię Performance Max, należy pamiętać, że im więcej podamy informacji na początku, tym łatwiej i szybciej się ona nauczy i nie będzie tracić budżetu na niewartościowe wyświetlenia.
Nowy typ kampanii Google, jakim jest Performance Max, sam dobiera, po jakich słowach kluczowy będą wyświetlać się reklamy i w jakim kanale reklamowym. Sam również dobiera najodpowiedniejsze adresy URL.
Ostatnia aktualizacja: 12 czerwca 2024
Pozyskuj klientów online i zwiększaj zyski dzięki reklamie w Internecie!
Powiązane Artykuły
Reklama w Google Ads - 5 powodów, dla których warto z niej korzystać
Reklama Google Ads niesie za sobą wiele korzyści. Główną z nich jest pojawianie się w płatnych wynikach wyszukiwania nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce...
Przeczytaj artykuł >>Reklama kontekstowa w sieci reklamowej Google
Przypominasz sobie, jak szukałeś idealnego samochodu dla rodziny, przeglądałeś w tym celu artykuły i wtedy został Ci zaprezentowany baner wyświetlający nowoczesny...
Przeczytaj artykuł >>Google Ads dopasowanie słów kluczowych
Google Ads nieustannie się zmienia, co jakiś czas pojawiają się nowe aktualizacje, ulepszenia panelu czy automatyzacje. A wszystko po to, aby ułatwić użytkownikowi...
Przeczytaj artykuł >>