Blog

Ciekawostki, nowości oraz case study przygotowywane przez naszych najlepszych specjalistów. Pozycjonowanie, Social media czy Google Ads nie mają przed nami tajemnic! Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z SEO/SEM!

Duplicate content czym jest i jak go uniknąć

Duplicate content czym jest i jak go uniknąć

Z punktu widzenia Google zapisywanie kopii - indeksowanie tych samych treści kilkaset, kilkadziesiąt czy nawet kilka razy jest nieoptymalne. Trudno znaleźć powieloną...

Przeczytaj artykuł >>
Link baiting co to jest i jakie daje korzyści

Link baiting co to jest i jakie daje korzyści

Link baiting jest działaniem, które podejmuje się w celu pozyskania naturalnych linków prowadzących do strony internetowej. Musimy wiedzieć jak...

Przeczytaj artykuł >>
Error 404: file not found – Co To Jest i Jak Naprawić Błąd 404

Error 404: file not found – Co To Jest i Jak Naprawić Błąd 404

Wpisałeś adres URL lub kliknąłeś link, ale zamiast otrzymać pożądany content, w oknie przeglądarki pojawił się komunikat error 404 lub błąd 404 wskazujący, że...

Przeczytaj artykuł >>
Shoper vs PrestaShop - Porównanie platform e-commerce

Shoper vs PrestaShop - Porównanie platform e-commerce

Popularność platform E-commerce w Polsce jak i na Świecie ciągle rośnie. Mimo wyzwań związanych z terminowością dostaw, przerwaniem łańcuchów dystrybucji...

Przeczytaj artykuł >>
Meta description — dlaczego warto tworzyć atrakcyjne opisy?

Meta description — dlaczego warto tworzyć atrakcyjne opisy?

Zdarza się, że mimo wysokiej pozycji strony na istotne słowa kluczowe, nie generuje ona satysfakcjonującego nas ruchu. Często zapominamy jednak o meta description,...

Przeczytaj artykuł >>
Google Trends - czym jest i jak z niego korzystać?

Google Trends - czym jest i jak z niego korzystać?

Google Trends to usługa udostępniona darmowo przez firmę Google. Narzędzie to umożliwia nam wgląd w informacje i statystyki na temat trendów wyszukiwań...

Przeczytaj artykuł >>
Co to jest Landing Page

Co to jest Landing Page

Landing page (strona lądowania) to inaczej strona docelowa lub strona produktowa. Jest to specyficzny rodzaj strony firmowej, której zadaniem jest promocja lub...

Przeczytaj artykuł >>
Algorytmy Google i ich aktualizacje - wszystko co trzeba o nich wiedzieć

Algorytmy Google i ich aktualizacje - wszystko co trzeba o nich wiedzieć

W chwili, kiedy tworzyła się globalna sieć internetowa, nikt nie przypuszczał, że w ciągu tak krótkiego czasu rozrośnie się ona do niebotycznych...

Przeczytaj artykuł >>
Mniej lub bardziej znane mity o SEO

Mniej lub bardziej znane mity o SEO

Wielu właścicieli sklepów i stron internetowych nie ma pojęcia, czym jest SEO. I mają oni do tego prawo. Chcą jednak zaistnieć w wyszukiwarce Google, promować...

Przeczytaj artykuł >>
8 ciekawych sposobów na darmowe linkowanie

8 ciekawych sposobów na darmowe linkowanie

Linkowanie to proces pozyskiwania linków z innych domen do naszej witryny, co może skutkować bezpośrednimi przejściami na stronę. Jest też jednym z...

Przeczytaj artykuł >>
Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!

Skuteczna reklama w internecie. 7 efektywnych sposobów promowania Twojej firmy!

Założyłeś właśnie firmę i zastanawiasz się jak rozpocząć promowanie jej w Internecie lub dotychczasowe działania nie przynoszą zadowalających efektów? W...

Przeczytaj artykuł >>
Ile kosztuje reklama w Google AdWords (Ads)?

Ile kosztuje reklama w Google AdWords (Ads)?

Do faktu, że reklama w Google jest skuteczna i warto w nią inwestować, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ile realnie kosztuje reklama w Google? Jaka jest cena Google...

Przeczytaj artykuł >>
Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.7/5), głosów: 158
Ocena strony:
Go Top